Duda Ivković podneo ostavku

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije obrazložio u pismu KSS da se povlači sa te funkcije.

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije Dušan Ivković podneo je ostavku na tu funkciju, navodeći da nije "fizički i mentalno" spreman da ostane na tom mestu.

"Biti trener srpske košarkaške reprezentacije je za mene izuzetna čast i priznanje. U okolnostima koje su svima dobro poznate, nisam ni fizički ni mentalno spreman da nastavim sa poslom koji sam započeo 2008. godine", navodi se u Ivkovićevom pismu upućenom Košarkaškom savezu Srbije.

"Neispunjene ugovorne obaveze KSS prema meni nisu i ne mogu biti razlog za ovakvu moju odluku. I sami znate da nikada nisam ni pitao kada ću primiti platu. U vreme embarga i najtežih vremena za našu zemlju, pa i košarku, od 1992. do 1995. godine, bio sam nosilac kompletnog programa seniorske reprezentacije potpuno volonterski. Ponuđeni honorar sam tada odbio (predsednik Barović, gen. sekretar Petrović). Na identičan način sam obavljao funkciju selektora od 1996. do 1999. godine. Da sam u mogućnosti, sa velikim zadovoljstvom bih to uradio i sada, kada objektivno postoje mnogi problemi u našem Savezu."

Ivković je s reprezentacijom kroz kvalifikacije izborio učešće na Evropskom prvenstvu u Poljskoj, gde je osvojena srebrna medalja. Prošle godine na Svetskom prvenstvu "orlovi" su bili četvrti.

"Zahvalan sam svim članovima stručnog štaba sa kojima sam sarađivao u prethodnim godinama. Zahvaljujem se svim igračima koji su bili u programima od 2008. godine. Siguran sam da će razumeti zašto sam odustao od našeg dogovora - London 2012".

"Kao i uvek biću uz Stručni savet i novi stručni štab. Spreman sam da prenesem sva svoja iskustva u radu sa ovom generacijom igrača i ponudim kompletan plan i program priprema".

On je ponovio da je ova godina najvažnija u četvorogodišnjem predolimpijskom ciklusu.

"Kao što sam napomenuo u izveštaju sa SP u Turskoj, 2011. godina je najvažnija u četvorogodišnjem predolimpijskom ciklusu. Evropsko prvenstvo u Litvaniji je kvalifikaciono takmičenje za učešće na Olimpijskim igrama 2012. godine u Londonu. Košarkaška organizacija, uz pomoć svih sportskih institucija, trebalo bi da preduzme sve neophodne mere kako bi se direktno kvalifikovali na OI. U odnosu na Poljsku, naš tim će u Litvaniji biti dve godine iskusniji, samim tim i kvalitetniji, ali takav takmičarski cilj ne bi smeo da bude imperativ. Imajući u vidu da je Litvanija domaćin, konkurencija za ta dva mesta biće jača nego ikada. Ostaje mogućnost da se kvalifikujemo sa predolimpijskog turnira u julu 2012. U tom slučaju, bilo bi mnogo teže isplanirati vrhunsku formu za samu završnicu olimpijskog turnira i osvajanje jedne od olimpijskih medalja, što je naš takmičarski cilj".

Na kraju je istakao da ima razumevanje za čelne ljude u Savezu sa kojima nije bio u kontaktu u poslednje vreme.

"Dragi predsedniče, od našeg viđenja u Atini prošla su puna tri meseca. Znam da ste preopterećeni poslom oko izmene Statuta i priprema Skupštine. Ovo je važna izborna godina za naš Savez. Pretpostavljam da je to jedini razlog što se sa Vama, generalnim sekretarom, ili sa nekim od članova UO KSS, mesecima nisam čuo ni telefonom".

"Pogrešno je uverenje da bi moje 'da' rešilo nagomilane probleme u KSS. Nadam se da će moja odluka ubrzati ispunjenje obaveza prema igračima i članovima stručnog štaba, i doprineti da se stručne i ostale strukture mobilišu i donesu najbolja rešenja u izbornoj 2011. godini", stoji u pismu koje je potpisao Dušan Ivković.
(MONDO)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP