Boja sajta utiče na posetioce

Istraživanja su pokazala da su kupcima boje jako bitne, pa tako pri izboru boja za vaš sajt, ukoliko se bavite onlajn prodajom, treba imati na umu koja osećanja izazivaju određene boje, piše Business Insider.

Tako žuta privlači pažnju, mladalačka je i optimistična, ali nije preporučljivo koristi ovu boju kao primatnu na sajtu. Crvena simbolizuje energiju, ali i važnost nečega i hitnost, pa ukoliko želite da privučete impulsivne kupce, to je boja za vas, a u isto svrhu poslužiće i narandžasta.

Plava boja simbolizuje sigurnost i poverenje i ukoliko imate banku bilo bi dobro da ovu boju koristite na vašem sajtu.

Za opuštanje najbolja je zelena, a ako prodajete luksuzne proizvode najbolje je da se odlučite za crnu. Za proizvode protiv starenja često se koristi ljubičasta boja, koja opušta i smiruje.

Nedavno sprovedeno istraživanje na ovu temu pokazuje da estetski uticaj koji sajt ostavlja na korisnika pravi razliku hoće li taj korisnik nešto kupiti ili ne, a čak 52 posto ispitanih reklo je da se ne bi vraćalo na neki sajt ukoliko im se on estetski ne bi dopao.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP