Gola Nikolina Pišek!

Seksipilna hrvatska voditeljka Nikolina Pišek slikala se za naslovnu stranu hrvatskog nedeljnika Globus. Iako je provokativni foto sešn digao medijsku prašinu, Nikolina tvrdi kako na snimanju nije bila gola, piše Net.hr.

- Ja zapravo na fotografijama nisam gola, imam kupaći, ali izgleda kao da ga nemam. Zapravo, nikada ne bih išla do kraja i imam već tonu takvih fotografija. Kod ovog snimanja stvar je bila više u provokaciji, nego u skidanju – rekla je Nikolina Pišek, dodavši kako je ovo snimanje bilo jedno od najbržih snimanja koje je odradila.

- Fotografije je snimio Boris Štajduhar i kako njega poznajem već dugo ovo je snimanje bilo jedno od najbržih koje sam ikada odradila. On je znao tačno šta želi i znao je ono što ja mogu da dam, tako smo na brzinu napravili super fotografije. Videla sam samo nekoliko fotografija i zadovoljna sam.
Izvor: net.hr, foto GLOBUS

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP