Jelena Karleuša snimila vruće fotke za "Kurir"

I dok novi hit Jelene Karleuše „Nova religija“ trese po klubovima, ona je na letnjoj turneji! I to kakvoj! Gde god se pojavi, ova plavokosa seks bomba pravi lom i obara rekorde posete.

Izvajana i preplanula, sa svojih metar i osamdeset, dugom plavom kosom i oblinama od kojih svima skače pritisak, ova „hodajuća vijagra“ uradila je set vrućih fotografija samo za njen, kako kaže - omiljeni dnevni list!

Ovo leto je definitivno u tvom znaku!
- Hvala lepo, dobro došli u JK eru!

Čitaoci Kurira te bolje našli. Oni veoma uživaju u tvojim novim fotografijama!
- Sviđa vam se? E baš mi je drago! Nadam se da ću inspirisati i muški i ženski deo vaših čitalaca i da će sva čula proraditi.

Blago Dušku! Kako on pored tebe može da se koncentriše na utakmice?
- Ako niste znali, Duško je proglašen za najboljeg levog beka Jelen Superlige, tako da sam ja njegov najefikasniji trening! Duško bi non-stop da trenira sa mnom! Hahaha! Otkriću vam jednu tajnu, svaki centimetar mog tela uvek miriše na kokos i vanilu. Interesantna preporuka svim damama za uzbudljiv seksualni život!

Kako je moguće da tako dobro izgledaš posle dva porođaja?
- Nikad se nisam preterano trudila oko izgleda i smatram da lepota i seksepil svake žene leži u njenoj energiji, pogledu, šarmu, duhovitosti. Harizma je bitnija od pukog tela! Ima toliko lepotica koje su neprimetne! Ne zaboravite, mozak vodi ljubav, mozak je svakoj ženi najjači adut!

Kako ljudi reaguju kad te vide na plaži?
- Nažalost, često se osećam kao vanzemaljac, kao da je stigao beli medved od koga svi očekuju da zaigra na zvuk daira! Muškarci uglavnom zablokiraju, a žene su te koje me oduševljavaju! Nećete verovati, meni se žene otvoreno udvaraju, žele da me dodirnu. Na mojim nastupima je 90 odsto devojaka, tako da sam ja miljenica žena! Možda zato što imam muški mozak i telo „Plejbojeve“ zečice! Paklena kombinacija!

Kad smo kod tvog muškog mozga, da li možemo opet da očekujemo da ćeš nas obradovati genijalnim kolumnama? Čitaoci Kurira to zahtevaju!
- Od septembra ću se aktivnije baviti pisanjem, a biću i politički angažovana. Pored muzike, sebe u budućnosti vidim kao nekog ko će se lavovski zalagati za ljudska prava, bolju socijalnu situaciju u regionu i podizanje kolektivne svesti. Ali da ne uozbiljavam sad, gledajte ove slike i uživajte u vrelom letu. A od jeseni oštrim i jezik i pero.
(Kurir)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP