Maldivi: Svi spavaju sa Nišlijkama

Zagrljeni su spavali Strahinja Mladenović iz Beograda i Sanja Stanić iz Niša, kao i Tamara Cvetković i Siniša Plavšić iz Subotice.

U početku su svi pomislili da je Nišlijkama bila taktika da zavode momke iz suparničkih ekipa kako bi taj grad na jugu odneo najviše poena u rijalitiju „Maldivi, više od igre“. Vremenom, muškarci su poludeli za njima, pa su svi počeli da pevaju „Nišku banju“ kao omiljenu pesmu.

Prva je sa Sašom Zarićem iz Šapca prošetala Nina Aranđelović. Zatim se novim dečkom pohvalila Sanja Stanić, koja se smuvala sa Strahinjom Mladenovićem iz ekipe Beograd - Novi grad. Siniša Plavšić iz Subotice pao je na šarm Tamare Cvetković, dok je Uroš Vuković iz Sombora potpuno poludeo za zgodnom Nišlijkom Emilijom Mitić.

” Meni se dopala Sanja, prija mi njen temperament, imamo slična interesovanja, drago mi je što sam ovde upoznao devojku sa kojom mogu da provodim vreme”, kaže Strahinja Mladenović iz Beograda.

U međuvremenu, Sanja Stanić iz Niša tvrdi da je videla da neko mesečari.

” Nisam sanjala, nisam videla ko je šetao između kreveta, ali sam sigurno videla da se neko provlači između nas”.

Ostali su se smejali njenoj priči, ali se ona nije dala.” Bilo je oko pola četiri ujutru, svi su spavali. Pokušala sam da probudim Strahinju, ali nisam uspela. Sigurno neko mesečari, ubeđena sam u to”.

Na snimcima se videlo, zagrljeni su spavali Strahinja Mladenović iz Beograda i Sanja Stanić iz Niša, kao i Tamara Cvetković i Siniša Plavšić iz Subotice.
(Izvor: Novosti)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP