Milka Canić na meti UČK!

Posle Vlade Srbije, SPC, BIA... i Milka Canić se našla na udaru albanskih hakera!

Mada bi svako očekivao da se na sajtu popularnog supervizora „Slagalice“ nađe bar jedno „dobro veče“, na internet strani „www.milkacanic.rs“ juče se vijorila crveno-crna zastava Kosova! Ipak, hakeri su se malko preračunali jer popularna Milka i nema svoj sajt, ali joj je pao mrak na oči kada je čula kako se njeno ime koristi!

- Pa mene jutros sreće komšija ispred kioska sav zabrinut. Pomislim - desila se ne daj bože neka tragedija, a on mi kaže da su mi hakeri napali sajt i da sad tamo stoji albanska zastava! Kakav sajt, pitam ja, pa nemam ja to... A onda vidim! Da vam kažem odmah, nemam ja nikakav sajt ili „fejsbuk“ nalog. To je neko otvorio u moje ime! Šta ja sad s tim da radim? - iskreno je bila zatečena čuvena lektorka kada smo je pozvali.
Pa otkud baš vi na meti albanskih hakera?
- Ne znam! Kakve ja veze imam s tim, niti sam političar, niti čovek s novcem, moćnik... Jedino ako je znanje moć! Očigledno i oni gledaju „Slagalicu“ i znaju da sam popularna u Srbiji. Ne znam to drugačije da tumačim. Ili udaraju na ono što je moćno u ovoj zemlji, ali gde mene nađoše? - kaže zaštitno lice jednog od najpopularnijih porodičnih kvizova i dodaje da joj ovakva „popularnost“ nije potrebna.

- Da nije tragično, bilo bi smešno! Imponuje čoveku da je popularan, živa smo bića, ali ne na ovaj način. To je ružno, da ne kažem neku grublju reč. Svojevremeno su se i u Guči pojavile majice s likom Radovana Karadžića, Ratka Mladića i Milke Canić! Zamislite to? Pa ja s tim nemam nikakve veze i ne volim da neko zarađuje na mom imenu na tako ružan način i bez dozvole! Meni se to nimalo ne sviđa - iskrena je čuvena Milka Canić, koja je imala i jednu molbu za domaće hakere.
- Molim vas napišite da se nađe neki srpski haker da to sredi i skine s mog imena i lažne sajtove i albanske zastave!

Koga su sve hakovali
Lektor i profesor književnosti po obrazovanju Milka Canić se zahvaljujući albanskim hakerima našla rame uz rame sa Srpskom pravoslavnom crkvom, Vladom Srbije, Goranom Bregovićem, Gučom, Televizijom B92, brojnim državnim ministarstvima i ustanovama čije su internet prezentacije takođe bile na meti ovakvih elektronskih napada...
(Alo!)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP