Milanu Kaliniću četiri meseca zatvora!

Glumac i voditelj Milan Kalinić proglašen je krivim za pokušaj krađe u Sportskom društvu Crvena zvezda i osuđen je na zatvorsku kaznu u trajanju od četiri meseca zatvora, uslovno na dve godine.

To praktično znači da ukoliko u naredne dve godine počini neko krivično delo, moraće da odsluži predviđenu kaznu!

Naime, poznatom voditelju i glumcu juče je izrečena presuda za krivično delo koje je počinio davne 1992. godine, kada je sa bratom Urošem i drugovima Darkom Stevovićem i Nikolom Kadrijom pokušao da iz muzeja Crvene zvezde iznese imovinu ovog trofejnog kluba! Kalinić se tereti za pokušaj krađe televizora, koji je, prema optužnici, zajedno sa ostalim optuženicima hteo da proda i sa dobijenim parama plati zimovanje na Zlatiboru. Međutim, Milan je u sudu juče izjavio da su oni samo hteli da uzmu pehar i neke Zvezdine suvenire, ali su kao nezreli mladići tada davali drugačije izjave.
- To je bilo ‚92. godine, Zvezda je osvojila Kup evropskog šampiona. Znate da se taj trofej vraća, a mi smo kao klinci hteli da ga ukrademo kako bi on ostao kod nas. Bile su priče po novinama da je tu bio i Džajin dres, ali da smo našli dres, verovatno bismo ga i uzeli. Mi smo zbog Zvezdinih suvenira i otišli tamo, hteli smo da uzmemo pehar da bismo ga posle vratili Zvezdi da on stoji tu, da kažemo: „Evo vam pehar, neka stoji.“ Znaš te klinačke fore. A onda, kada su nas uhvatili, bilo je raznih stvari, ušli ste kako bi ukrali ovo, ukrali ono, a mi smo kao klinci tada pričali razne priče, nismo hteli da pominjemo pehar i druge stvari i onda smo davali razne izjave. Ali od tada je prošlo 20 godina i hvala bogu da se sve završilo – izjavio je Milan za „Alo!“.
Zapravo, poznati glumac tvrdi da tada nije ni ušao u muzej, nego je brata i jednog od drugova čekao kod automobila.
- Oni su ušli, ja sam ostao ispred, ali tako je ispalo, možda bih ja ušao, a neko drugi ostao ispred. Znaš, kad si klinac, ne razmišljaš, mislili smo da je to mnogo lako. Ko čuva uopšte taj muzej, ko će sad da pravi problem, mislili smo da u stvari činimo dobro delo – rekao je Kalinić i dodao da se čudi kako slučaj nije zastareo, s obzirom na to da je prošlo toliko godina.
- Ovo je oslobađajuća presuda, za šta da nas osude posle 20 godina? Mene čudi što ovo još nije zastarelo, ali eto, u Srbiji je sve moguće. Pre 20 godina se desi nešto, uradiš kao klinac glupost neku, pri tom totalno bezazleno i naivno, pokušaš tako malo da se našališ, odnosno ne da se našališ, nama je to tada vrlo ozbiljno delovalo, da spasemo pehar i možda neki suvenir da uzmemo, ali onda nam napakuju i tako neke stvari, jer u tim prostorijama je verovatno bilo i te tehnike i mi smo kao klinci tada davali neke bezvezne izjave. Valjda smo svojim životima u ovih 20 godina pokazali ko smo i šta smo. Na kraju krajeva, drago mi je da se sve konačno završilo i ovo je jedna priča iza mene – rekao je Milan za „Alo!“ i napomenuo da ih je sudija pre nekoliko godina oslobodio, ali da tužilac nije bio zadovoljan tadašnjom presudom.
- Ja bih razumeo takvu reakciju da smo mi u međuvremenu postali okoreli kriminalci. Nas je jedna žena sudija pre nekoliko godina oslobodila, ali za tužioca to nije bila laka krađa, kako su tada naveli, već je insistirao da bude teška krađa i onda je ta presuda odbijena. Ali nema veze, ja pozdravljam sada tu ženu jer je stvarno bila sjajna i shvatila je sve, ko smo i šta smo – završava Milan Kalinić.
Izvor: Alo

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP