Pronađena najsrećnija žena na svetu

Meri Kler Orenik ima 50 godina, dete koje dovoljno odraslo da vozi i muža koji joj sprema ručak dok ona obavlja posao koji pomaže boljitku sveta.

Žene između 45 -55 godina čine najveći deo populacije u Americi; a šta njih čini srećnima? Ovo je ukratko život žene koja je možda najsrećnija dama u Americi.

Kompanija “Healthways” koja se bavi merenjem stavova i ponašanja Amerikanaca, procenjuje i šta usrećuje žene između 45-55 godina.

Sreća je prolazna, a ispunjenost bića zavisi od fizičkog, emotivnog i socijalnog zdravlja. Meri Kler Orenik poseduje sve to, a mi vam predlažemo šta da uradite kako biste bili srećni, ma gde da živite.

Šta definiše dobrobit nekog bića?

Postizanje cilja koje ima značenje – je ono što srećne žene govore da ih ispunjava. Razlika između mlađih i starijih žena je što one mlađe uglavnom posao usrećuje, dok starije uglavnom ne rade. Novac je važan ali im nije prioritet.

One imaju dobre brakove, a period života u kojem se nalaze im omogućava da nađu vremena za obnavljanje romantike. One su završile sa porodičnim obavezama i brigama o deci i starijim roditeljima.

One održavaju vrlo čvrste veze sa prijateljima, i uglavnom su religiozne. Najvažnije od svega je što imaju visoko pozitivan pogled na život.

One ne brinu mnogo, nisu tužne i depresivne, a emotivne probleme ima oko 20% sredovečnih žena; nedavna studija pokazuje da 1 od 4 žene u tim godinama uzima anti-depresive.

Kompanija “Healthways” je Meri Kler Orenik proglasila najsrećnijom ćženom u Americi jer ispunjava najviše kriterijuma. “Srećna sam što sam udata za čoveka koga obožavam i živim u mestu koje volim,” kaže ona.

Nije išla na fakultet nego se odlučila za tehničku školu nakon koje je odmah počela da radi. “Moji prijatelji su imali velikih problema da pronađu poso nakon završetka koledža, a ja sam već uveliko radila.”

Ubrzo je proputovala zemlju i napredovala u poslu. Sa 27 godina verila se sa dugogodišnjim dečkom.

“Želela sam dete ali i da nastavim da radim. Imala sam dobru platu koja je mogla da mi omogući mirnu penziju. Muž je odlučio da tokom prve godine on bude sa bebom kod kuće,” priča Kler.

Sa 39 godina postala je mentor i pomagala ljudima. Za to je morala da položi još neke ispite, ali joj ništa nije teško padalo. Meri Kler je danas direktor u Siemens Healthcare.

I njena porodica je prolazila kroz uspone i padove, kao i sve ostale, ali su ih svi problemi ojačili i još više zbližili.

“Fizička aktivnost mi je važna. Nekoliko puta nedeljno pešačim sa komšinicom i pričamo o svojim životima. Muž me je naučio da igram košarku pa subotom idem sa njim da zajedno treniramo.”

Često idemo na večere, družimo se sa prijateljima, plivamo...

“Zadovoljna sam svojim životom. Imam odličnog muža i divnog sina. Oni mi daju razlog da na život gledam sa optimizmom.”
(B92)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP