Pogledajte šta drugi najviše gledaju na vašem Facebook profilu

Posebna tehnologija praćenja oka točno meri gdje se pogledi kupaca najviše zadržavaju na internet stranama. Saznajte gdje ljudi najviše gledaju kada su u pitanju društvene mreže.

Mashable je odlučio ovu tehnologiju isprobati na društvenim mrežama te je, došao do zanimljivih saznanja. Naime, tehnologijom praćenja oka merili su 30 osoba na njihovim web kamerama dok su gledali Facebook profile, LinkedIn, YouTube, Google+, Twitter, Tumblr i još neke društvene mreže.


Tako se na Facebooku najviše gledala slika profila. Na LinkedInu se, za razliku od slike profila i ostalih stvari, najviše gledalo u poslovnu titulu. Ljudi dosta gledaju i u one male thumbnailove prijatelja koje su na Google+, Facebooku i Twitteru. Takođe, što se ide prema dnu ovih stranica, opada i broj pogleda usmerenih onde. To je posebno vidljivo na specijaliziranim profilima poput Pinteresta i Digga kao i na Facebooku. Nešto manje je to vidljivo na Twitteru i You Tubeu.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP