Seka Aleksić privedena

"Novosti" pišu da je Svetlana Seka Aleksić (30) privedena u popodnevnim časovima nakon što je radar zabeležio da je svoj "krajsler" vozila brzinom od 203 kilometra na čas po autoputu. Pevačica je, piše list, odmah privedena i trenutno je na saslušanju kod sudije za prekršaje u Palati pravde u Beogradu.

Aleksićeva je inače i sredinom ove godine navodno privedena, ali u Hrvatskoj, pošto ona i njen bend nisu imali uredne radne dozvole. Pevačica je kasnije izjavila da je sama otišla u policiju da bi potpisala radnu dozvolu, i da nije bilo reči o privođenju.

Kako je objavio portal Scandal, Seku su isprovocirali presretači koji su joj ablendovali da ubrzava, a koji su bili tik iza nje, sve dok nije dostigla brzinu i krenula da pretiče kolonu. Tada su je zaustavili i sproveli kod sudije za prekršaje. Seka Aleksić je zbog prekoračenja brzine morala da plati novčanu kaznu u iznosu od 100.000 dinara.
“Nisu me privodili vec sam sama otisla kod sudije za prekrsaje! Kao i svaki drugi građanin platila sam kaznu 1000 evra! Kada me je sudija pitala da li hoću da nešto prigovorim rekla sam da su me presretači izazvali da prekoracim brzinu“, kaze Seka Aleksić, ekskluzivno za portal Scandal!
Prema novom Zakonu o bezbednosti saobraćaja, za ovaj prekršaj predviđena su četiri kaznena poena i oduzimanje vozačke dozvole na mesec dana.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP