Najvrelije stvari koje žene rade tokom seksa

Foto: patrisyu/freedigitalphotos.net
Čitaoci magazina “Man’s Health” i ostali “momci iz susedstva” odlučili su da podele svoje iskustvo i opišu najdraže momente iz svojih veza. Možda nakon ovoga dobijete inspiraciju...

"Rekla mi je u red seksa ‘Tako si prokleto zgodan’. To nije bio ‘dirty talk’ već kompliment, ali me je veoma uzbudilo i dobio sam želju da je zadovoljim još više.” Nikola

"Moja devojka jednom me je probudila pružajući mi oralni seks. Bilo je potpuno neočekivano – i upravo zato je bilo toliko uzbuđujuće.” Aleksa

"Imao sam naporan dan i već sam oko pauze za ručak to spomenuo svojoj ženi. Kada sam se vratio kući, čekala me je u seksi donjem vešu, povukla me za kravatu i odvela u spavaću sobu, gde se obrušila na mene. Uzvratio sam joj uslugu desetostruko.” Goran

“Ne postoji ništa bolje i privlačnije od toga kada mi žena tačno objasni šta želi.” Stefan

“Volim kada mi stavlja kondom dok me gleda u oči. To je nešto totalno jednostavno i mnogima nebitno, ali meni je mnogo seksi.” Đura

"Sviđa mi se kada je devojka otvorena i kada se ne ustručava da kaže sta joj prija ili ne prija. Ne podnosim kada devojka leži i pretvara se da joj je dobro, kad i sam mogu da pretpostavim da nije. Poštedi moj ego tih gluposti i reci mi lepo, kako bismo oboje više uživali.” Nemanja

"Apsolutno obožavam kada moja devojka počne da uzdiše tokom odnosa. Postanem još uzbuđeniji.” Nikola

"Uh. Volim kada se žena samozadovoljava a njen partner može samo da gleda, to je tako dobro!” Marko

“Moja devojka je jednom obukla haljinu koja je imala rajferšlus celom dužinom. Došla je do mene, otkopčala je, a ispod se nazirao seksi donji veš. Momentalno sam se uzbudio.” Miloš

"Samopouzdanje je definitivno stvar broj jedan. Obožavam kada me gleda u oči dok mi govori koliko joj nešto prija, i dok se smeje tim malim bezobraznim osmehom kada činim nešto što je uzbuđuje. Ili šapuće moje ime baš u pravom trenutku.” Mihajlo

"Volim kada dodiruje svoje grudi i izvija se dok spuštam glavu da je zadovoljim – to me toliko uzbuđuje.” Ivan

Izvor: Super žena

1 komentara:

dercy lyne петак, 19. април 2019. 09:24:00 CEST  

Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je Dr. Poziv ili WhatsApp: +2349083639501 ... Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. toliko ljudi dobiva svoje bivše natrag i pomoći popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
Želiš li svog bivšeg povratnika?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rješenje financijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
Rješenje problema razvoda?
Nazovite ili WhatsApp: +2349083639501
(nemojte zanemariti ako ne trebate pomoć)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP