Survivor Srbija finale - Pobednik?

Pobednik serijala od ove srede bogatiji za 100.000 evra, a dobiće i automobil „nisan patrol“.
Izvor: Blic

Na Bisernim ostrvima u Panami ostalo je još samo četvoro takmičara, a neizvesnost ko će od njih poneti titulu pobednika prvog srpskog „Survivora” trajaće još 24 sata. Rale, Hana, Edita i Nemanja s nestrpljenjem iščekuju veliko finale u sredu uveče, kada će jedan od njih biti proglašen pobednikom u direktnom prenosu na Televiziji „Foks” i osvojiti 100.000 evra i džip.
Finalna epizoda „Survivora” biće emitovana u sredu od 20 sati, a prvo će na ostrvu biti eliminisan jedan takmičar, da bi zatim veliko veće zajedno sa publikom donelo konačnu odluku o pobedniku. Veliko veće čini osam takmičara koji su izbačeni nakon ujedinjenja plemena, dok će publika predstavljati deveti glas veća. Pored glavne nagrade, iste večeri će biti dodeljena i nagrada za favorita publike koji će osvojiti 10.000 evra. Jučerašnji dan na ostrvu doneo je takmičarima veliko iznenađenje, a nekima možda i osujetio dalje planove. Igra koju su takmičari sinoć igrali razlikovala se od prethodnih po tome što nagrada nije bila imunitet, već plasman u superfinale. Takmičari su bili zbunjeni i uznemireni jer nisu ni sanjali da će morati da se bore za mesto u finalu. Da bi se plasirali u finale, trebalo je da pronađu 14 štapova zabodenih u pesak na čijem je špicu njihova boja. Ko prvi sakupi (jednom rukom) 14 komada, ulazi u finale.
Rale je bio najbrži i s razlogom se radovao - on je prvi finalista. Nemanja je bio vidno iznerviran, dok su Hana i Edita zaključile da Rale zaslužuje finale, a da su njih dve sasvim zadovoljne onim što su postigle. Budući da im je nagrada od 100.000 evra nadohvat ruku, takmičari provode veoma nemirnu noć, strepeći šta donosi novi dan i ko će praviti Raletu društvo u finalu…


Tri pitanja za finaliste
1.
U kakvom sećanju će vam ostati „Survivor”?
2. Da li se kajete zbog nečega?
3. Koji finalista treba da pobedi?


Radoslav Vidojević Rale
1.
Za razliku od mnogih koji su u „Survivor” otišli zbog para, ja sam tamo otišao pre svega zbog avanture. Same igre i preživljavanje su bili super, a međuljudski odnosi su lošija strana „Survivora”.
2. Kada sada gledam „Surv-ivor”, verovatno da bih mnoge stvari drugačije odradio i ne bih reagovao onako kako sam reagovao u nekim situacijama, ali ne kajem se.
3. Smatram da mogu da ponesem titulu pobednika na osnovu fizičkih i mentalnih sposobnosti. A ako ne pobedim, smatraću sebe moralnim pobednikom.

Edita Janečka
1. U „Survivoru” je sve ostavilo jak utisak na mene, uslovi u kojima smo živeli, sve ono što mi je nedostajalo, a vezano je za civilizaciju, i pamtiću ga po ljudima i po tome šta su sve ljudi spremni da urade da bi došli do cilja.
2. Postoji par odluka zbog kojih se kajem, gde sam pogrešila jer je trebalo da postupim drugačije, ali u suštini to sam bila ja.
3. Volela bih da pobedim, ali pored sebe vidim i Raleta kao pobednika, jer smatram da je i on zaslužio pobedu.

Hana Stamatović
1.
„Survivor” je fantastično iskustvo za jednog psihologa da sagleda i sebe u drugim uslovima i da vidi kako se ljudi snalaze u jednoj takvoj situaciji, zapravo sve one stvari koje učim u knjigama imala sam prilike da vidim u praksi.
2. Nemam kajanja, jedino mi je bilo malo teško na početku kada sam shvatila da se svi mnogo više gledaju svoje interese od bilo čega drugog.
3. Volela bih da Rale pobedi jer je dobra osoba i zaslužio je pobedu, sve vreme je bio vedra duha i nosi pozitivnu energiju.

Nemanja Pavlov
1. „Survivor” na Bisernim ostrvima u Panami će mi ostati u sećanju kao jedno neverovatno, pravo životno iskustvo koje verovatno više nikada neću moći da ponovim.
2. Kada pogledam unazad, ne kajem se ni zbog čega što sam uradio, zadovoljan sam svojim postupcima u ta 52 dana koja sam proveo na ostrvu.
3. Naravno da bih voleo da pobedim, ali smatram da će pobediti onaj ko je imao najbolju taktiku. Videćemo, biće zanimljivo finalno veče.

> Pogledajte i:
Survivor - konacno pobednik
> Vise na zvaničnom sajtu Survivor Srbija.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP