- Proeski nije stradao od udara u bankinu, kako se pričalo, nego pri udaru u zadnji deo prikolice, navodi Konjević, i dodaje:
- Uzrok je nedovoljno odstojanje, a ne brzina kretanja. Prednja desna strana vozila u kojem je bio Toše, zbog siline udara, doslovno se podvukla, u dužini od čak 2, 2 metra, pod tovarni sanduk prikolice. Od siline udara pevačevo telo se naglo trznulo i podiglo, a krov vozila se istovremeno silovitom snagom spuštao prema njegovoj glavi.
Makedonski veštaci demantovali su tvrdnje njihovih kolega u Hrvatskoj da je vozilo u trenutku nesreće išlo 171 km na sat. Makedonci tvrde da je brzina bila nešto manja, između 140 i 158 kilometara na sat. Prema izveštaju koji su objavili veštaci s Tehničkog fakulteta u Bitolju, glavni krivac za nesreću u kojoj je poginuo Toše Proeski je nepažnja vozača „tuarega" Georgija Georgijevskog.
- Nije brzina glavni krivac za nesreću, nego nereagovanje i nepažnja vozača. Možda je zaspao, radio nešto drugo, npr. slušao muziku ili pričao na mobilni telefon - izjavio je veštak Stoilko Zlatkovski, profesor na Tehničkom fakultetu u Bitolju.
Izvor: Alo!, Press
Нема коментара:
Постави коментар
Dobrodošli ste da ostavite ovde komentare, bez nepristojnih reči i vredjanja. Svaki komentar koji ne zadovoljava ovo biće uklonjen.
Mi svi smo ovde da se zabavimo, a ne psujemo i mrzimo.
Hvala!