Žene otkrile o čemu razmišljaju dok su na muškarcu

Među omiljenijim pozama za oba pola je ona kad je žena gore. Dobre strane ove poze većini nas su poznate, a ovaj put svim znatiželjnicima donosimo odgovore o čemu žene razmišljaju u tim trenucima.

Evo nekoliko pretpostavki o tome šta se ženama u tim trenucima vrzma po glavi:

- Sad sam ja glavna, moram mu pokazati da sam dobra u ovome!

- Nadam se da nije fokusiran na moje grudi jer iz njegovog ugla garant izgleda kao da imam šesnaest podvaljaka.

- Već sam se umorila! Moram odmah da počnem da vežbam kako bih imala više kondicije.

- Pošto sam za grudnjak koji mi je skinuo dala mnogo para, drago mi je što ga je video bar na dva minuta.

- Da li sam blizu uzglavlja? Postoji li način da se naslonim rukama na njega a da ne pokvarim akciju?

- Ne znam da li je ovaj ritam u redu, možda sam prespora ili prebrza.

- Grudi i stomak su mi opušteni i poskakuju više nego što treba, valjda to ne primećuje. Budi samouverena, budi samouverena...

- Jao! Opet sam ispustila onaj čudan zvuk! Iskuliraću. Valjda zna da je to normalno.

- Moja kolena ovu pozu više ne mogu da izdrže.

- Uh, čoveče, svaki mišić me boli! Sutra preskačem teretanu!
Autor: alo.rs

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP