Da li možete rešiti zadatak koji je zaludeo svet?

geralt / pixabay.com
Težak, ali izvodljiv zadatak podeljen je više miliona puta na internetu, a inače potiče sa Matematičke olimpijade za 14-godišnjake u Aziji. Objavio ga je jedan tv prezenter iz Singapura. Da li vi možete rešiti ovaj zadatak?

Albert i Bernard su se sprijateljili sa Šeril i žele da saznaju kad je njen rođendan.

Šeril im daje listu od 10 mogućih datuma:

15, 16, 19. maj

17, 18. jun

14, 16. jul

14, 15, 17. avgust

Šeril Albertu kaže mesec, a Bernardu dan rođenja.

Albert: Ne znam kad je njen rođendan, ali znam da ne zna ni Bernard.

Bernard: Prvo nisam znao kad joj je rođendan, ali sad znam.

Albert: Onda i ja znam kad joj je rođendan.

Dakle, kad Šeril proslavlja rođendan?

Independent

4 komentara:

dercy lyne петак, 19. април 2019. 09:17:00 CEST  

Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je Dr. Poziv ili WhatsApp: +2349083639501 ... Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. toliko ljudi dobiva svoje bivše natrag i pomoći popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
Želiš li svog bivšeg povratnika?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rješenje financijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
Rješenje problema razvoda?
Nazovite ili WhatsApp: +2349083639501
(nemojte zanemariti ako ne trebate pomoć)

arsenije joksimović,  недеља, 21. април 2019. 13:52:00 CEST  


Rešenje zadatka kada je Šerilov rođendan:
Idemo redom, mesec maj i jun odmah eliminišemo jer se pojavljuju datumi 18 i 19 jednoznačno i
Bernard bi odmah znao. Znači rođendan je u julu ili avgustu. 14. nije jer se pojavljuje u oba meseca. Ostaje 15, 16. ili 17.Da je Albertu rečeno da je mesec avgust ne bi znao da li je 15. ili 17. Ovako je rešenje : 16. jul

"ISKANDAR LENDERS" петак, 21. јун 2019. 17:11:00 CEST  

Štrajk glagola [kami melakukannya dengan sempurna]
Kami menawarkan berbagai laanan keuangan Vis-a-vis: Perencanaan Bisnis, Komersial i Pengembangan Keuangan, Uređena i Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman refinancing Rumah dengan bunga rendah untro perorangan, baseahaan i badan hukum dll .. .....
conta cepat
WhatsApp: [+ 44] 7480 729811
☎ .............: [+ 44] 7480 729811
e_mail .. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Anda juga dapat mengunjungi salah satu dari kami
situs web medija sosial za lebih jelasnya

https://twitter.com/ISKANDARLESTAR2 [twitter.com]
https://iskandarlestari.wordpress.com/ [wordpress]
https://www.facebook.com/iskandar.lesteri.7 [facebook]
http://iskandarlestariloansfirm.blogspot.com/ [blogspot]
https://www.instagram.com/iskandar_lestari_loan_firm/ [instagram]

Potpisan:
Upravljanje.
Lijepi Pozdrav.
Status: ISKANDAR LESTARI POSLOVNO DRUŠTVO
© Copyright Grupa Iskandar Lenders 2019

Unknown понедељак, 6. јул 2020. 16:48:00 CEST  

Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
+381 60 30 01 161

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP