Reklamacija tehničke robe i nameštaja: Koja su vaša prava?
Kupili ste telefon, računar, šporet koji se pokvario posle mesec dana. Isporučen vam je nameštaj u boji koju niste naručili. Koja su vaša prava u ovom slučaju?
Ilustracija: Pixabay.com |
Drugo: Obavezno uzmite potvrdu o reklamaciji - po Zakonu o zaštiti potrošača prodavac je dužan da vodi Knjigu reklamacija i da vam izda potvrdu da ste reklamirali robu!
Prodavac je dužan da se o vašem zahtevu izjasni u roku od 8 dana od dana kada je izjavljena reklamacija. Ukoliko vam ne odgovori u roku od 8 dana - obratite se Tržišnoj inspekciji uz dostavu potvrde!
Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije!
U prvih 6 meseci imate pravo da vam trgovac zameni ili popravi robu ili vrati novac u iznosu koji ste platili. Popravka robe je moguća samo uz vašu izričitu saglasnost!
VAŽNO: Ovo pravilo se primenjuje u periodu od dve godine od trenutka kada ste preuzeli robu.
zastitapotrosaca.gov.rs
0 komentara:
Постави коментар