Sanja Radinović, Aca Ilić i Marija Jakšić na Farmi!

Folk pevač Aleksandar Ilić i bivša mis Vojvodine Sanja Radinović biće učesnici novog serijala „Farme", koja startuje u nedelju veče!

Kako Press saznaje, misica je već potpisala ugovor sa producentima popularnog rijalitija, dok suprug pevačice Biljane Jeftić još uvek razmišlja da li da prihvati ponudu! Osim njih dvoje, planirano je da se kao učesnica pojavi i glumica Marija Jakšić koja se svojevremeno obnažila za srpski „Plejboj"!

U razgovoru za Press Aca je priznao da bi trebalo da bude jedan od VIP seljaka na Pinkovom imanju u Lisoviću.
- Još uvek pregovaram sa producentima Pinka! Oni imaju neke svoje uslove, ja svoje, ali mislim da će se to dobro završiti, na obostrano zadovoljstvo. Odluka svakako mora da se donese danas, jer rijaliti počinje u nedelju. Inače, samo su mene zvali da uđem, jer moja supruga Bilja mora da ostane sa sinom budući da je on pošao u školu. Mislim da bih se lepo snašao na „Farmi". Kao mali često sam odlazio na selo, tako da mi takvi poslovi nisu strani, a za sve ostalo što ne znam ne bi me bilo sramota da pitam - rekao je Aca.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP