Žene otkrile šta ih najviše uzbuđuje tokom vođenja ljubavi

Prema podacima istraživanja, blizu 91 odsto muškaraca doživi orgazam tokom seksa u poređenju sa 64 posto žena. Međutim, u poslednjoj anketi žene su kazale kako za njihovo zadovoljstvo nisu presudne isključivo seksualne veštine.

Pixabay

Blizu 1.500 žena učestvovalo je u anketi koju je sproveo "Reddit", u kojoj su odgovarale na pitanja šta ih najviše uzbuđuje u spavaćoj sobi i šta bi volele da promene kada je reč o njihovoj intimi, a većina njih kazala je da bi želele da njihovi partneri, verovali ili ne, prave više buke tokom seksa.

"Buka tokom vođenja ljubavi je veoma seksi, tako da muškarci ne bi trebalo da se suzdržavaju. Žene moraju da znaju da i muškarci istinski uživaju", objasnila je jedna ispitanica.

Izvor: Klix.ba

1 komentara:

Unknown уторак, 10. децембар 2019. 15:08:00 CET  

Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
+381 61 10 14 283 VIBER

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP