Ceca Raznatovic: Album u novembru 2009.

U intervjuu za Vecernje Novosti, Ceca Raznatovic za kraj godine najavila je novi album. Kaže da ne žuri, jer joj je najvažnije da snimi dobre pesme. “Izlazak albuma se očekuje u oktobru ili novembru. Ali, ukoliko ne budem zadovoljna pesmama, prolongiraću izdavanje kompakt-diska”.

Upitana da li je zaradila od velikih koncerata na Ušću i stadionu Crvene zvezde, odgovorila je da nije, a to joj i nije bio prioritet.

“To su koncerti koji se rade za slavu i publiku. Tu nema zarade, jer ako želite svetski zvuk i svetsku scenografiju, to mnogo košta. Eto, recimo, od koncerta na „Marakani“ bila sam u plusu 400 evra, a neka simbolična suma ostala je i od koncerta na Ušću”.
Nije se zastila posla, niti popularnosti i publike, ali je najviše umara to što ima sve manje privatnosti.
“Ostvarila sam se na estradnoj sceni i izuzetno sam ponosna na svoju karijeru. Ali, kako postajete sve slavniji, ne gubite pravo na privatnost samo vi, već cela vaša porodica. Imala sam tu neprijatnost da budem medijski izmanipulisana, da slika o meni bude potpuno iskrivljena, takva spekulisanja nisu postojala čak ni devedesetih godina. Očajna sam zbog toga, jer svako ima pravo da kaže i što jeste i što nije, da karikira stvari, stavlja bombastične naslove, a ja jednostavno nisam u prilici da se branim. Nisam sklona demantijima i prepucavanjima, čak i kada bih se time bavila, morala bih po ceo dan da sedim i pišem demantije. Moja ćerka Anastasija mi je pre nekoliko dana rekla: ‘Bože mama, pa ti si opet na naslovnoj strani. Zašto?’”, kaže Ceca.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP