LOTO Srbije: Izvučeni Brojevi i dobici ovog kola
LOTO IZVEŠTAJ NA NOVOM LINKU
Molimo da kliknite na novi link, gde vas očekuje ažurirani loto izveštaj! Hvala na poverenju!
LOTO, 92. kolo, 19. novembra 2024: Rezultati izvlačenja
© Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008
Back to TOP
300 komentara:
HA,HA,HA MA LJUDI MOJI KAKVE JE TO PREVARE. NEMOJTE VEROVATI U TAKVE GLUPOSTI. EVO DA KAŽEM PAR SITUACIJA, NAVODNO SLUČAJNIH: PROŠLE GODINE JE NARODNA LUTRIJA SRBIJE POTPISALA UGOVOR O SARADNJI SA LUTRIJOM REPUBLIKE SRPKE I GLE ČUDA ODMAH SLEDEĆE KOLO SEDMICA U BANJA LUCI. DJOKER BROJ DOBITNIK NIJE BIO OD SEPTEMBRA PROŠLE GODINE KAD GLE ČUDA POSLE OTKRIVANJA SMS PREVARE U ČETIRI IZLAČENJA 3 PUTA JE IZVUČEN DOBITNIK. VLADAJUĆA VEĆINA U SKUPŠTINI IMA PROBLEMA SA MADJARSKOM KOALICIJOM U SKUPŠTINI. GLE ČUDA IMA POSLANIKA KOJI SU BAŠ IZ KANJIŽE A TAMO JE OTIŠLA MILIONSKA SEDMICA. KAKO JE MOGUĆE DA JE PROŠLE GODINE NAVODNO BIO DOBITNIK IZ NEKOG SELA KOD KANJIŽE KOJI JE DOBIO 300.000 EVRA A DA NI DAN DANAS MEŠTZANI NEZNAJU KO JE DOBITNIK. NARODE SRBIJE NEMOJTE SE PECATI NA PREVARU ZVANU LOTO JER NIKO NIJE DOBIO SEDMICU NITI ĆE DOK SU OVI LOPOVI NA VLAST. JA SAM IZ PANČEVA A TAMO SU NAVODNO OTIŠLE DVE SEDMICE JEDNA OD 1.5 MILIONA EVRA A JEDNA OD 2.5 MILIONA EVRA. DO DAN DANAS NIKO NEZNA KO JE TO DOBIO. LJUDI OPAMETITE SE..........
dovedite bar nekog dobitnika da ga narod vidi ,ta fora kao niko ne sme da se pojavi nije ni za malu decu.Pa to su pare koje bi bilo koji dobitnik da je u pitanju potrosio bre za nedelju dana.Nema toga ko igra loto a da nije do guse u g.....a i njegovi bliznji.ha ha ha .Dokazite da nije prevara,pozovite goste u emisiju pre ubacivanja loptica u bubanj ili pocnite izvlacenje odmah po prestanku uplate I NE PLJACKAJTE VISE OVAJ NAROD.
pre par kola imao sam dobitnu kombinaciju ali je nisam uplatio.sastavio sam 10 kombinacija ali uplacujem samo 1,jbg,sirotinja nema se para.sta da vam kazem,nije mi bilo dobro i nisam mogao da spavam jedno vreme ali sta je tu je.ja nastavljam da igram jer mi treba taj novac ko i svima ostalima sto igraju.sada sam imao 1 pogodak a ostale brojeve sam tukao sve pored.to mi je naj gore kada sam tako blizu a tako daleko.a sta reci za one sto imaju 6 pogodaka,muka,slatka ali muka.ako nekada i ubodem 6 ili 7 javicu vam se.pozdrav svima........
pre par kola imao sam dobitnu kombinaciju ali je nisam uplatio.sastavio sam 10 kombinacija ali uplacujem samo 1,jbg,sirotinja nema se para.sta da vam kazem,nije mi bilo dobro i nisam mogao da spavam jedno vreme ali sta je tu je.ja nastavljam da igram jer mi treba taj novac ko i svima ostalima sto igraju.sada sam imao 1 pogodak a ostale brojeve sam tukao sve pored.to mi je naj gore kada sam tako blizu a tako daleko.a sta reci za one sto imaju 6 pogodaka,muka,slatka ali muka.ako nekada i ubodem 6 ili 7 javicu vam se.pozdrav svima........
Nikad niko nije dobio sedmicu jer to je sve fora izforsirana od tipova kao sto se desilo i sa piramidalnom stednjom pa su narod svukli u ravan.Jedino moze da se dobije a to je
1.Da u momentu sakupljanja svih kombinacija bar na delic sekunde padne napon i masini je kraj
2.Da sanjas odnosno da ti bog podari sedam brojeva.
Ako neko hoce da igra neka izvoli dobice petice i sestice a sedmicu ce dobiti na kukovo leto.
DEFINITIVNO LOTO U SRBIJI JE DRŽAVNA PREVARA ZA DOKAZANO NAIVAN NAROD KOJI VOLI OBEĆANJA ZA BOLJI ŽIVOT ZADNJIH 20 GODINA. BAR AMERIKANCI IMAJU POŠTENIJI ODNOS ZA LEKETRONSKE KOCKARNICE, ŠTO OVAKAV LOTO I JESTE,ALI I AGENTE KOJI SU TAKVE PREVARE DOKAZALI, SA KOCKICAMA, KUGLICAMA, ŽETONIMA. SAMO ŽIVO IZVLAČENJE MASKIRANE OSOBE, GOLIH RUKU DO RAMENA IZ STAKLENE POSUDE SPREČAVA TAKVE STVARI
zdravo, evo da vam kazem kako loto sistem moze da fukconise i kako se moze manipulisati sa lopticama, znate svi da je tehnologija daleko otisla tako na primer postoje mikro cipovi koji su velicine 1x1 milimetar tako reci za nas gledaoce nevidljivi zalepe se na lopticu i sa citacem cipova pustaju loptice da izlaze one koje su zadate u programu npr. 1,2,3,4,5,6,7 i druge loptice ne mogu da izadju tako da je sve moguce namestiti, ovo mi je objasnio programer koji pravi programe slicnog principa rada, tako da nemojte da se nadate za 7 ali za 6 mozete da se nadate pozdrav
Ljudi moji, da li je moguće da su ljudi u ovoj zemlji toliko vidoviti i srećkovići da tako često pogađaju sedmicu. Od nove godine do zadnjeg izvlačenja a bilo ih je deset tri sedmice su bile, da li neno može da poveruje da je to normalno. Postoji 15 miliona kombinacija a po kolu se uplati oko 1 milion znaći ostaje jos 14 miliona neuplaćenih i da skoro svako kolo neko čeka broj za sedmicu. To nije moguće u normalnim i nenameštenim izlačenju. Vidite djoker izvlačenje. Ukupno postoji 999.999 kombinacija u upačuje se oko milion kombinacija a nikako da ga izvuku mesecima. Da li je to normalno i ko može još da veruje ovim lopovima u lutriji i da daje pare na nešto što je očigledna prevara. Kao što neko reče u prethodnim komentarima mi smo država sa najmanje uplaćenih kombinacija a sa najviše pogođenih sedmica. STVARNO SMO NEBESKI NAROD.............
ako nekoga zanima kako se i na koji način muva na lotou neka se javi na mail...vladimir1969@sbb.rs... pa ču sve objasniti
pa moram reci da su komentari na mestu ja sam najvise imala 4 pogotka
Meni samo nije jasno,sta ce biti kada novine jednog dana objave vest da je potvrdjeno namestanje u lutriji Srbije poslednjih godina? Da li ce da se vrate pare od uplacenih listica,ili ce biti novog izvlacenja? Ili ce ,kao i do sada, uslediti javno izvinjenje ,i nikom nista...Malo ce da se (kao) poboljsaju,malo da se izgrde medjusobno za propuste,pa onda idu govori "od srca," pa ce u program da ubace turbo-folkere i "igracice",pa sledi promena televizijske kuce,i Jovo-nanovo...Opet ce ljudi da zaborave prevaru (kao sa onolikim automobilima-ne secam se da se iko bunio da se vrate pare ili da se ponovi izvlacenje),i tako u krug. Ukoliko rukovodioci Drzavne L.S. nisu obavesteni o tome sta se desava u njihovoj firmi,mozda istu treba ugasiti,zbog nesposobnosti rukovodioca,ili da se umesto novcanih nagrada uvede mogucnost kompenzacije dugova igraca...Posto do sada smo trebali da imamo mnogo milionera(predhodne godine negde oko 60-ak novih),a statistike pokazuju upravo suprotno. Ako koza laze...
Lutrija laže i obmanjuje igrače da im isplačuje tolike premije. Evo vam dva primera: na novogodićnjem bingo izvlačenju porodica iz Crvenke je kao glavnu nagradu dobila dvosoban stan u Beogradu u Belvil naselju, golf 6 i 6 miliona u keše. Bili su na televiziji sa čekom u rukama. A znate šta su stvarno dobili; stan tj. garsonjeru od 38 kvadrata, golf 6 i to je sve. šest miliona nisu dobili pod obrazloženjem da su te dve nagrade vredne 6 miliona i da im je to to. A Sećate se navodnog dobitnika višemilionske loto premije na novogodišnjem lotou pre dve godine, dobitni tiket je uplaćen U Panćevo i sedmica je vredela kada se odbije porez oko 2,2 miliona eura. A znate šta je taj dobitnik dobio; četiri meseca su mu isplaćivali dobitak i do dan danas je samo dobio oko 400.000 eura i to je sve. Ostalih 1,8 miliona nikada dobio nije. Prema tome narode moj, batalite državnu lutriju i ne bacajte pare bez veze jel i ako imate toliko sreće da i dobijete glavnu premiju pitanje je koliko će vam biti isplaćeno........
loto prevara pred svaki praznik namjestaju rezultat
Ja mislim da nameštaju i sedmice i šestice,ako ne i petice.Sve zavisi od toga koliko im treba.Ovo je Srbija.Lutrija je stranački plen,prema tome nema poštenja.
Jel može negde da se nađe arhiva iz 2004 godine i ranije.
Na zalost, Drzavna lutrija Srbije na svom oficijelnom sajtu nudi LOTO statistiku od 2005. godine nadalje.
Pokusajte ih kontaktirati:
Adresa: Uskočka 4-6 11 000 Beograd
Info centar 011 202 92 92
Srdacan pozdrav
U POVERENJU!
Slazem se sa Anonimnim i sto pre vratiti loto ozvlacenje na RTS!!! On je taj predlog dao jos prosle godine ali para vrti gde burgija nece...
Pa pogledajte samo koliko i veceras kasni izvlacenje?! Puna dva sata i bogzna kada ce uopste poceti! Necuveno i sramotno!
muvanje, muvanje i muvanje! ne bi me cudilo da osvane: -pohapseni celnici DLS zbog... samo toliko...
muvanje !!!! ne bi me zacudilo da osvane: uhapseni celnici DLS zbog... samo toliko..
muvanje !!!! ne bi me zacudilo da osvane: uhapseni celnici DLS zbog... samo toliko..
muvanje !!!! ne bi me zacudilo da osvane: uhapseni celnici DLS zbog... samo toliko..
e pa rekoh da cu se javiti ako ubodem 6 ili 7 ali nista od toga za sada...dobio sam 5 18 marta 22 kolo...iznos 9.652,33...brojevi 3 4 6 35 39...kad bi bilo tako svaki mesec bilo bi dobro...hahahah al sam skroman...
Da li neko zna ime voditeljke Loto dok se jos davao na RTS-u,pre nego da predje na Pink? Tad je jos uvek bilo po dva izvlacenja,sa reklamama izmedju i to je bilo 2001, 2002.?
I ne, ne mislim na Suzanu mancic! :)
ČITAJUĆI OVE KOMENTARE NISAM BAŠ UBEDJEN DA POSTOJE NAMEŠTALJKE, JER TO BI MORALO DA RADI VIŠE OSOBA U LUTRIJI. POSTAVLJA SE PITANJE KOJI JE NJIHOV INTERES DA TO ČINE I MOGUĆI RIZICI OTKRIVANJA I KRIVIČNE ODGOVORNOSTI. SLAŽEM SE SA PREDLOGOM DA BI SE OTKLONILLA SVAKA SUMNJA KADA BI OSOBA RUČNO IZVLAČILA KUGLICE NARAVNO SA NEKIM POVEZOM PREKO OČIJU.A SVAKAKO DA BI TREBALO DA SE LUTRIJA OGLASI TIM POVODOM, OVAKO ONI ĆUTE I JOŠ VIŠE PODGREJAVAJU SUMNJE.
голяма лотария сайт, който трябва да го проверите!
lutrija srbije
още няколко страхотни връзки!
Вижте ги!
državna lutrija
državna lutrija srbije
lotto patike
EuroMilion Lutrija има ваљани преко - у петак Жреб ће бити веома импресиван € 116.300.000! Добили предвиђања се одмах!
Euro Milion Lutrija
Kako ih nije sramota !
Cena kombinacije 60 dinara.
Pa ni u evropi nije toliko .
Zar stalno morate da kradete,to ce vi doci glave ,budite sigurni.
U Sloveniji gde je veci standard i vece premije za dobitak i dva puta nedeljno izvlacenje cena kombinacije je 0,20 centi/euro. to je 20 dinara.
Da li vas dinkic uci da kradete.
Sram vas bilo .
Em namestate kada vam trebaju pare,em podizete cenu.
Treba vas bojkotovati i ne igrati loto u srbiji jer samo kradu i varaju !!!!!
Da li ste obratili pažnju na fond dobitaka kako se povećava po kolima. Npr. ukupna uplata 35 miliona, fond dobitaka 17, 5 miliona, fond za sedmicu u tom kolu 5.5 miliona. Sledeće kolo, ukupna uplata 39 miliona, fond dobitaka 18.5 milona fond za sedmicu u tom kolu 3 miliona. Dakle manje 2,5 miliona a uplata bila veća za 4 miliona. Tu nešto ne štima. To su bila zadnja dva kola pre poskupljenja kombinacije na 60 dinara. A obratite pažnju na još gore nameštanje od kada je povećana cena kombinacije na 60 dinara. Ukupno uplaćeno 46 miliona, fond dobitaka 23 miliona a fond za sedmicu 20 miliona i tako dva kola za redom. A gde su pare za isplatu dobitaka sa 6,5,4,3 pogotka i tako dva kola za redom. Ispade da sav fond za dobitke odlazi na sedmicu a za druge dobitke nema ništa što je nemoguće. Tako su oni za dva kola sedmicu sa 60 miliona nabili da bude 100 miliona što nema nikakve logike. Proverite pa ćete videti da ne grešim. Ovom bi trebalo debelo da se pozabavi specijalno odeljenje za organizovani kriminal.
Evo opet mućka očigledna. U 84. kolu fond dobitaka iznosi 21.472,520,00 dinara a kada se saberu vrednosti sa 7,6,5,4, i tri pogotka dolazi se do cifre od 32.208,405,00 dinara. Dakle, fali 10.735,903,00 dinara. Kako je moguće da vrednost dobitaka prelazi nagradni fond.
Jel kod ove igre Loto+ samo sedmica dobija?
Da, samo sedmica.
Prvo sedmica otisla u Valjevo a sutradan nije u Valjevu nego na Novom Beogradu. Pa koga oni vise zamajavaju i kradu?
Promenite vrednost za dobitak za četiri pogotka, nije 400 din nego 600.
A, što se tiče nameštanja - potrebno je samo iza aparata iz kojeg ispadaju loptice staviti kalendar - datum izvlačenja, i sat - vreme izvlačenja.
To navodim već godinama! I celo izvlačenje da se prati samo jednom kamerom!
Od ovog kola prestajem da igram loto. Nedavno je cena kombinacije povećana za 50% sa 40 na 60 dinara! A dans na 100 dinara. Moja primanja se nisu povećala - čakmislim da je vrednost onog što imam opala. Inače imam 65 godina i loto redovno igram više od 40 godina i mislim da je vrlo nekorektno igranje sa cenom kombinacije!!! Moja odluka je čvrsta i konačna za mene više loto NE POSTOJI!!
Na zalost, u pravu ste!
A devojci ne mogu da daju tople i hladne kuglice? Uvek ima nacina za prevaru.
Na you tube ukucaj DAGOLIJA pa ce vam sve biti jasno kako se namesta !
http://www.youtube.com/watch?v=grmeQXrKJbY
Ovo sa Dagolijom ništa ne dokazuje. Čovek objašnjava kako se nameštalo na bingu pre 15 godina. Kakve to ima veze sa dananjim loto-om. Što ne dokaže da se i na lotou namešta ako zna. Moj komšija je pre tri godine dobio sedmicu vrednu skoro 2 ipo miliona evra i sve mu je isplačeno do dinara u roku od 10 dana. Eno ga živ i zdrav i uživa u lovi.
Dragojlo nema pojma. Random se definiše prema rednom broju uplaćenog tiketa iz baze. Tako da kada se pritisne dugme, on uradi random rednog broja i tako dobije broj uplaćenog tiketa. Odbrojavanje koje misli da je namešteno, je obična animacija i nema veze sa izvlačenjem tiketa, jer je već unapred određen.
Ja sam radio na obicnoj bingo tomboli i namjestala se svaka premija tako da niko nije mogao dobiti pare ako nije lazni igrac.Znaci imaju igraci kojima kad prodajes kartice snimis broj kartice i javis kod bubnja i to je gotovo.Na kraju kad izlaze iz tombole izadje neko za njima i vrati te pare koje je kao podigao,a da ne pricam o ovome drzavna lutrija.To su milionske prevare.Pozdrav iz R.Srpske.
dobio sam sesticu i isplaceno mi za tri minuta u kesu,hvala,hvala,hvala
Bas si neki saljivdjiva. Sestica kao i sedmica se ne ispacuju u kesu vec preko racuna. To garantujem posto sam pre 3 godine dobio sesticu vrednu 98.000 dinara i morala je ici isplata preko tekuceg racuna. Prema tome ne pricaj svasta.
gledao sam neko veče izvlačenje LOTO-a i vidio da nije sve snimano u jednom kadru.prvo kamera prikazuje bubanj i djevojku, a zatim mijenja se kadar i prikazuje lopticu sa brojem koji je "izvučen". i tako svaki sledeći broj. dakle kad se promijeni kadar svašta se dešava. pogotovo što nema publike... nema ničega. između dva kadra može da prođe sat, dva, dan, dva...
ili izvlačenje svake kuglice se snimi ranije, a kasnije se samo "umontira" u zvanično izvlačenje. pošto se zna koje su kombinacije dobite uvijek se snimi "nedobitna" kombinacija.
dakle, bujrum...
Vidim da vecina smatra da se sedmica namesta. Da li mislite da je tako i sa secticom? Ne znam nikoga da je ikada dobio 6, a vidim da se u svakom kolu izvuce izmedju 5 i 15 sestica, a nekada i preko 20. Da li je to moguce?
Inace igram loto povremeno, najvise sam do sad imala 4 pogodka, 2 puta. Je l neko od vas imao 5 ili 6 ?
Da li se loto namesta stalno pa ponekad puste da neko dobije 7 neznam ali znam ovo: ja sam prosle godine imao 6 pogodaka 207.000 dinara je bila sestica. Pre podne sam otisao u lutriji sa tiketom. Dao sam im licnu kartu i broj tekucg racuna i za sat vremena mi je sav novac legao na racun umanjen za 20 posto poreza. Posle 2 meseca od mog dobitka koleginica je isto ubola 6 pogodata. Mislim da je bilo oko 140.000 dinara i isti je dobila sav novac na tekucem racunu. Komsija iz mog naselja je pre 3 godine dobio sedmicu koja je bila oko 2.4 miliona eura. Eno ga i dan danas uziva u zivotu i parama. Ovo pricam iz mog licnog iskustva a drugo neznam...........
због сумље појединих играча и осталих требало би појединачно пуштати лоптице по реду пре извлачења а упоредо пустити забавни програм у виду музике итд. ако би вакум извукао сваку из бубња онда одобрити извлачење.
Kompjuter je cudo..cista prevara imaju vremena da namontiraju snimak..kao uzivodaje
??!?
daj te ljudi da se pobunimo i da izglasamo da covecja ruka izvaci loptice a ne kompljuterski mozak,tako ce malo sutra da namestaju igre,sta su oni bolji od nas!
Ova nova vlast izgleda namesta mnogo vise nego prethodna takozvane dobitke sa 7 pogodaka. Malo malo pa izvucena sedmica. Oni prethodni su cekali da se napuni fond tj. da sedmica bude par miliona evra pa se tek onda navodno izvuce dobitna kombinacija a ovi nemaju strpljena vec barem jedno mesecno izadje sedmica. Loto se ne namesta sa kuglicama vec na drugi nacin ali to nemogu da otkrijem posto nije bezbedno. Samo vas savetujem da loto ne igrate bacate novac i cekate nesto sto sigurno necete dobiti.
nemacki loto je realan. posle okretanja bubnja u jednu stranu,bubanj se okrece u suprotnom smeru dok su sve loptice na dnu.Kad krene u suprotnu stranu postoji mini pruga koja u masi loptica ponese sa sobom desetak loptica tako da prva u koloni izadje kao dobitni,izvuceni broj. Ne postoji sansa da se posumnja u regularnost.Kod nas u Srbiji sa bubnjem na vazduh mogu da steluju sistem,teza ili laksa loptica i veca ili manja,tako da samo njima odgovarajuca kombinacija moze da udje u rupu na vrhu bubnja. Sve dok to ne promene,budalaluk je igrati i bacati pare.
Ako su loptice ispravne onda vratite u isti bubanj loptice nakon prvog izvlacenja za loto plus,time ce se dokazati da nece ponovo izaci isti brojevi,podsetimo,imamo nepotrebno dva bubnja.
Да ли ви господо сматрате да је та крађа забава.Лото је чиста превара, о чему пишем годинама. Ставимо куглице у неку велику посуду, завежимо некоме црном марамом очи и нека извуче 7 куглица. Сваки пут ће бити и седмица и више шестица. Овако машине (компјутер) све намјештају. Шкорића би требало хитно процесуирати. Прикупљамо поптписе да тужимо лутрију међународном суду, јер у Србији не постоје судови.
Pre nego sto napisete komentar malo se pozabavite statistikom i zakonom verovatnoce pa onda pisite da ako se loptice izvlace rucno bilo bi vise sestica i sedmica. To uopste nije tacno. Dakle, u vrsti lotoa 7 od 39 postoje 15, 5 miliona kombinacija. Znaci ako bih se uplatilo toliko kombinacija sigurno bi bila bar jedna sedmica a kod nas se u proseku uplati oko 500000 kombinacija po kolu sto ostavlja jos 15 miliona neprokrivehih. Vrlo mala je verovatnoca da se pogode svih sedam brojeva u ovakvom broju pokrivenih uplata kada ostaje jos 15 miliona. Po nekim statistickim podacima i verovatnoci mnogo vise ima sedmica i sestica nego sto bi trebalo po zakonu verovatnoce i ukupnom broju uplata u svakom kolu. Malo pogledajte lutrije u drugim zemljama pa cete videti da je kod nas mnogo vise puta bila izvucena sedmica.
Trenutno Vasa stranica sa Loto rezultatima nije azurirana za 72. kolo - 10. septembar 2013 i zato ne znamo da li mozemo da iskoristimo SMS opciju, ili ne?!??
Lutrija Srbije ne azurira njihovu nikad, satima posle izvlacenja i takodje sajt Prve TV-a isto nije objavio brojeve. Jednom kada se propuste, cini se kao da je jedina opcija platiti skupi telefonski poziv za informacije.
Pisem komentar zato sto je (mislim) prosle nedelje stranica sa Loto rezultatima bila azurirana odmah (brzo) posle izvlacenja. :-\
Pozdrav iz BG-a!
Trudimo se da azuriramo rezultate sto je ranije moguce, uglavnom odmah po izvlacenju. Nekada to, iz raznih razloga, nije moguce, pa se zato izvinjavamo (cak i onda kada krivica nije na nama - izvlacenje je u 71. kolu pocelo gotovo sat kasnije nego inace).
Hvala na primedbi i nadamo se da cete nas i dalje posecivati, a mi cemo se potrduiti da reagujemo pre ostalih.
Da bi se stvarno uverili da nema prevare u loto igri. Vi uzmite jedan tiket i u svih 10 kombinacija ukrstite po12 brojeva i taj tiket cuvajte i kontrolisite dali cete za godinu dana pogoditi sedmicu. Jer loto je igra slucajnih brojeva.
jedini put pre 4 god pogodio sam 5 broja i vise nikad blizu nisam bio. po tri broja ponekad se kace ali vise samo proslo kolo imao sam 4 broja. A za sesticu ili bas sedmicu da zaboravimo jer to nikad nema da neko dobije, sve drugo je laz velika hehehehe i kako kazu nece dobitnika sedmice da pokazu mnogo je rizicno, pustite ljudi! Spanac prosle sedmice dobio u EUROMILIONS 100 miliona eura i odmah javno izadjose ko je dobio.
zašto brišete komentare? cenzura? nema uvreda niti ...&%$&?... pa zašto?
kako se lepo puni budžet sa naivčinama koji se nadaju dobitku! ali, dok je ovaca, biće i novaca...
Evo komentara od nekog ko je luk i mirisao i jeo.Muka mi je od ovih pametnjakovica,koji prosipaju teorije zavere.
Moj otac je jedan od dobitnika sedmice.Bio sam sa njim da podignemo dobitak.Nikakvih zavera nema.Pokažeš
tiket,platiš porez i nosiš pare.
Što se onih komentara o nameštanju tiče,baš hvala tom nekom koji je baš mog taticu namestio da dobije.
Ko god zna kakva je procedura u drzavnoj lutriji može samo da se smeje ovima kojima je grožđe kiselo.
Ništa naime nije nemoguće,pa ni namestiti izvlačenje,ali bi toliko ljudi trebalo da bude umešano i pri tome svi da drže jezik za zubima do smrti.U zemlji Srbiji sve što zna više od jednog čoveka nije tajna,a još da se ne pohvali u kafani među prijateljima.
Nije nemoguće,ali je malo verovatno.
Pozdrav svima i više sreće.
Da je tebi tatica dobio tu sedmicu, ne bi ti visio na ovom sajtu, i to u decembru... nego negde na Maldivima...
hoce li neko/tv Prva/da objavi kada je izvlacenje novogodisnjeg LOTO-a/31.12.2013/?????????Ajde,bre,dajte program za utorak 31.12!!!!!!
ti što ti je tatica dobio sedmicu i što si bio sa njim treba da znaš proceduru.
pokažeš tiket, identifikuješ se, potpiseš ugovor o isplati dobitka, u kojem se definiše da se dobitak isplaćuje na tvoj račun umanjen za porez.
dakle ne plaćaš ti porez i ne dobijaš pare na ruke.
KAKO DA NE MRZIM I PSUJEM KAD SVE SAMI LOPOV DO LOPOVA PA ZAR NE VIDITE DA OVI MANDOVI SA VRHA OD TOGA ZIVE KOME OVI LOPOVI STA DALI I POKLONILI
Zdravo svima, .... neko je pitao da li neko zna nekog ko je dobio sesticu... ja znam čoveka koji je igrao sa svojim prijateljem tiket po pola i dobio je šesticu - to je bilo pre 20 godina i sve je isplaćeno do dinara. Nakon te priče i ja sam počeo da igram. Ali.... kada sam video reklame po celom gradu bilborde itd, (igrajte loto... ko ne igra ne moze da dobije.... džak pun para.... greb,greb,... itd.... onda sam stao. Ali u suštini ako igrate, igrajte da dobijete šesticu i sigurno će vam biti isplaćeno onoliko koliko vredi šestica u tom kolu. Za to eto znam, ali za sedmicu ne znam, ne mogu ništa da govorim napamet, dok se lično ne uverim u to.
Pozdrav.
2.4.28.37 u 18-stom kolu 6.9.30 u 17-stom kolu i da ne nabrajam.Zasto i u loto kombinaciji i u loto plus ovi gore navedeni brojevi se ponavljaju u duplo.SLUCAJNOST.i svakom od predhodnih kola da ne nabrajam se ovo desava. Jednom recju stelovanje kombinacija.Od sad ne igram loto. Lepo meni kaze jedan prijatelj koji je bolje upoznat da ne bacam pare uzalud.
i opet ponavljanje brojeva u loto kombinaciji i loto plusu. Ovog puta 12 i 13br. pozzzz
Evo kako se radi u USA. Postoje 2 kompjutera, jedan centralni, gde idu sve uplacene kombinacije i jedan iz koga izlaze brojevi, a koji nema nikakve veze sa prvim, centralnim. Ovo je JAVNO objavljeno (pise na sajtu ili na tiketu, ne secam se)I TAKO SE RADI, nema prevare. Ne znam sa koliko kompjutera se radi u Srbiji, ali verujem da je samo jedan, da za dva sata od momenta prestanka uplate pa do izvlacenja kompjuterski izaberu kombinaciju koja nije uplacena. To je veoma jednostavno sa softverom. Iz kog razloga ne daju da izadje Sedmica, tj. povremeno daju, ne znam, ali je samim tim sve sumnjivo. Nacin na koji izlaze kuglice bi trebao da bude javan (transparentan). Kao i mnogi drugi poslovi kod nas, pa i drzavni ugovori, sve su to TAJNE, ne pada im na pamet da nam objasne, pokazu i dokazu da je sve posteno.
Kod Sestica i manjih dobitaka nema nikakvih prevara, sam sam dobio sesticu jednom pre dvadesetak godina, nekoliko petica u istom periodu, a i dva puta za redom petice u 19. i 20. kolu ove godine. Nemaju oni nikakvog razloga, ni interesa da muvaju sa time, ali za Sedmice sam veoma sumnjicav.
Znaci, sve bi se resilo sa 2 kompjutera koja bi bila nezavisna, naravno uz korektnu kontrolu nezavisnog organa, a to bi vec bilo malo teze izvesti u ovoj lopovskoj drzavi.
A, price i komentare o tome kako je neko dobio, pa mu nije SVE isplaceno, ostavite za malu decu. Ne vidim tu silu koja mi ne bi isplatila celu svotu kod uredno placenog tiketa i dobitne kombinacije (Sedmice). Nemojte preterivati, postoji i Sud.
30.32 I 37 I loto kombinacija I loto+ slucajno se ponavljaju brojevi.hehe
Kobajagi sedmica na loto+.
Treba novac za sanaciju od poplava i gde ćeš drugdje nego od lutrije.
Znači drzava uze sebi 2,2 mil eura. Ovo je najbolji primer humanitarne pomoći. Sad će uskoro i obična sedmica.
Žao mi samo Pančevaca što će sad da pohrle da uplate misleći da će se ponoviti "sreća".
Ja sam iz Pančeva. Sticajem okolnosti uplatio sam 3 kombinacije toga dana kada je izvučena ta famozna sedmica u Pančevu. Dok sam uplaćivao moj tiket mlađi čovek lepo obučen ispred mene uplatio je sistem od 9 brojeva. Ja sam posle njega uplatio moju kombinaciju. Kada sam izlazio sa tog prodajnog mesta taj čovek koji je uplatio taj sistem od 9 brojeva razgovarao je mobilnim telefonom sa nekim i samo sam čuo kada je rekao UPLATIO SAM SVE KAKO JE DOGOVORENO. Dalje prosudite sami.
jesam li rek'o da će uskoro i obična sedmica :)
pogledajte dva posta iznad...
mislim daa je sve ovo veliko muvanje!
Молим вас!Где је нестао фонд од неизвучене шестице из задњег кола?!Појео га миш?Ове године већ други пут како нема шестице а фонд једноставно испари тј нестаде.
Где се могу наћи резултати за специјални добитак? Има само за Шкоду Рапид, али постоје и новчани добици за оне који уплате седам или више комбинација...
svake godine u aprilu pre vaskrsa bude neki dobitak.
hm...
...KO GUBI IMA PRAVO DA SE LJUTI...JEDINO MI BODE OČI OVAJ KOMENTAR O AMERIČKOM POŠTENJU O DVA NEPOVEZANA KOMPJUTERA. NJIHOVO POŠTENJE OSEĆA CEO SVET NA SVOJOJ GRBAČI.
Au kakva nameštaljka. Pa koja je verovatnoća da u oba izvlačenja I prvom I loto plusu bude izvučeno svih sedam parnih brojeva. Pa ovi su toliko bahati da se iživljavaju kako hoće. A vi narode naivni trpajte i dalje novac takozvanoj Narodnoj lutriji.
Drzavna Lutrija Srbije vec decenijama pljacka i narod i drzavu.Toliko afera,nepravilnosti koje je i drzavni revizor nasao i opet se sve nastavlja.Da li je to cudno? Pa nije.Oni finansiraju rezime, njihove plate su za besmrtnike.Zasto se javno ne objave plate zaposlenih u Lutriji Srbije?I sad dok policija kao ispituje lutrija nesmetano radi samo im je sajt zatvoren.Jadnom narodu je sve oduzeto pa i ove igre na srecu.Kazu masina gresi? Pa ako je tako ili bilo ko gresi onda potpuno ponistiti izvlacenje i zakazati izvlacenje kao vanredno -isto kolo za drugi dan.Isto i ako je covek pogresio.Ovo je jedan od retkih slucajeva gde nema govora da se ljudi tripuju na teoriju zavere.Svedoci smo kako sve funkcionise a kao sto neko gore pomenu uplate i prenosenje fondova nikada nisu razumljive. Zasto se ne izvrsi revizija imovine i bankovnih racuna zaposlenih? Sve se otkrije kad se hoce.Muka mi je od ove zemlje!
Ljudi, koja je verovatnoća za ovo?
70. kolo
6,9,17,21,27,34,36
69. kolo
6,9,10,17,27,32,36
DLS je zrela za privatizaciju! na uplatnim mestima ne rade aparati a nema ni listića za uplatu... očigledno je da je u DLS došlo do -raspada sistema!
gde je otišla sedmica iz 87 kola (2015 godine)? jel se ne zna ili opet kompjuterska greška?
Dobitnik je uplatio tiket na uplatnom mestu PUT “Infopapir” u Glavnoj ulici 2 u Bačkoj Topoli, navode u Lutriji Srbije i preciziraju da je igrač uplatio 10 kombinacija, bez “loto plusa” i “džokera”, tako da je ukupna uplata iznosila 600 dinara. Pored “sedmice”, na dobitnom listiću bilo je i manjih dobitaka, pa je premija uvećana na 35.027.904 dinara.
Dobitnik je uplatio tiket na uplatnom mestu PUT “Infopapir” u Glavnoj ulici 2 u Bačkoj Topoli, navode u Lutriji Srbije i preciziraju da je igrač uplatio 10 kombinacija, bez “loto plusa” i “džokera”, tako da je ukupna uplata iznosila 600 dinara. Pored “sedmice”, na dobitnom listiću bilo je i manjih dobitaka, pa je premija uvećana na 35.027.904 dinara.
http://presvega.blogspot.rs/2015/11/loto-sedmica-u-87-kolu-teska-290000-evra.html
Intresatno kako poslednja dva dobitnika 7 ice u 84 i 87 kolu odigrala bas svih 10 kombinacija po sajtu Lutrije . Tako na sajtu lutrije u rubrici vesti o dobitniku u 84 kolu mozemo procitait sledece evo jednod intersatnog dela
Dobitni listić uplatio je na uplatnom mestu DLS-a na Đeram pijaci, kako kaže, sasvim slučajno: „Menjao sam novac u menjačnici i video red na uplatnom mestu Lutrije. Rekao sam sebi, što da ne okušam sreću”. Listić nije proveravao čak dva dana, i nije imao ni najmanji osećaj da je baš on dobitnik. Kada je postao svestan da je jedna od deset uplaćenih kombinacija dobitna, od uzbuđenja mu na momenat nije bilo dobro. Ipak, nije došao u iskušenje da vest o dobitku podeli sa nekim, tako da do danas ni članovi porodice ne znaju za ovu srećnu vest...
U vezi drugog dobitnika u vestim sa sajta mozemo procitati sledece
Slavilo se u utorak, 3. novembra 2015., na severu Bačke, možda čak i na nekom od salaša pomenutih u pesmama, jer je u 87. kolu igre na sreću Loto 7 od 39 brojeva izvučena glavna premija uplaćena u Bačkoj Topoli. Tako smo posle manje od dve nedelje dobili i treću “Sedmicu” u 2015. godini koja je uplaćena na uplatnom mestu PUT "Infopapir" u ulici Glavna broj 2. Igrač je uplatio 10 Loto kombinacija, bez Loto Plus i Jokera, tako da je ukupna uplata iznosila 600 dinara. Pored dobitka “Sedmica”, na dobitnom listiću bilo je još manjih dobitaka, pa je premija sa 35 miliona uvećana na 35.027.904 dinara.
Ovo veceranje 14 kola 2016 je bilo bas cudno, da imamo cak 24 setice pred izvlacenje sedmog broja i da je 12 brojeva bilo pokazano da ako bude izvucen jedan od tih 12 brojeva neko ce dobiti sedmicu. Na kraju je izvucen broj 2 i niko nije dobio sedmicu a broj dobitnika 6 tice je porastao sa 24 na cak 59 koji su dobil neku mizeriju za 6 ticu od svega nesto vise od 27 hiljada dinara sto je cini mi se najmizarnija sestica poslednjih godina a mozda i decenije.
Nije mi jasno u 14 kolu je uplaceno vise kombinacije nego u 13 kolu. Kako je onda fond za 5 i 6 ticu dosta manji u 14 kolu nego u 13 tom.
ja mislim da lutrija i dalje muti jer ako je za 14 kolo veča uplata kako može fond za pet i šest pogodaka da bude toliko mali mislim da bi sv trebali da se odreknemo te lopovske igre imam 70 godina i mogu vam reči da nikad nije bilo toliko dugo bez sedmice to je znak da mute dok su lepili ove trake bilo je pošteno a sad lopovi mute
opet u aprilu pre Vaskrsa neki dobitak (loto +). il' je trebalo isfinansirati izbore, a obična sedmica će sad u par kola.
evo je sedmica (37 kolo). pogledajte post iznad pre 15ak dana.
Pozdrav! Super je da imate brz unos novih izvlacenja, brze od sajta 'Državne lutrije Srbije' i zanimljiva je lako dostupna arhiva.
Samo, u direktnom kontrastu sa (ovim, odlicnim!) web-servisom imate visoku (!) naplatu poruke preko mobilnog - 'Cena: 30 dinara + PDV' i to je tesko-razumljivo, heh. :-/
Nažalost, to je cena koju diktira Fortumo servis preko kojeg ide ova usluga za mobilne telefone, tako da nama koji ga koristimo pripada samo jedna trećina od tog iznosa, na šta se kasnije uračunava još oko 50 odsto poreza, pa je zarada na kraju - ako se ikad isplati - samo 4,8 dinara po poruci (umesto onih 30). U svakom slučaju, puno hvala na mišljenju i komentaru.
Najpostenije je nepristrasno izvlacenje tipa 39 bilijarskih kugli u betonsku mesalicu(bubanj)i sedam nasumice izabranih gradjana iz publike koji bi iz bubnja izvukli po jednu kuglu.U takvom izvlacenju ne bi se moglo manipulisati i igraci treba da pokrenu inicijativu da se uvede ovakav nacin izvlacenja.
partijska prćija za finansiranje stranke i njenih čelnika. u pola trefika uređaji za uplate ne rade ili su neispravni a njih boli uvo! da je pošteno, jurili bi da to srede....
KOMPJUTERSKA KRAĐANA LOTO-u U ORGANIZACIJI VLADE SRBIJE
Loto uplate se zaljučuju u 19 časova do izvlaćenja najprostiji kompjuterski program ima tačan podatak o svim odigranim kombinacijama i naravno i zvlači se kombin acija koju niko nije odigrao i tako sedam osam meseci dok se ne nakupu dva tri miliona evra za njihovog dobitnika. Tada na scenu stupaju odabra ne kugle koje "programirano" moraju da iskoče Pa im se desi da se "grafika" pojavi pre izvučenog broja A sad malo kako se programira sedmica (sedam dogovorenoh kuglica) Čipovima, magnetom , specijalnim punjenjenjem helijumom
Samo budala veruje da sedam osam zadnjih sedmica "SLUČAJNO"dobijaju Vučićevi ljudi a pred i zbore to se događa obavezno i nepogrešivo. Hoćemo ručno izvlačenje i to slučajno odabranog građanina pet minuta pre iz vlačenja. HOćemo da u komisiji u čestvuju uvek neki drugi građani . Čestiti i pošteni ljudi a ne banda iz vladajućih koalicija. U hv aćeni su na delu a o ni i dalje kradu kao da smo svi mi koji igramo LOto glupi i slepi?
Mislim da je narod u pravu što sumnja u nameštaljke. Lutriju ništa ne bi koštalo da kako sam već pročitao neke predloge neko, najbolje sportske javne ličnoszi, sa povezom preko očiju i golih ruku do ramena iz providne posude izvlače brojeve i svaka sumnja bi bila otklonjena. PREMIJER koji se toliko hvali i diči poštenjem vrlo lako bi to mogao da organizuje odnosno ozda naredbu, ali sve mi se čii da su u tu UJDURMU umešani i ovi iz vrha vlasti pa i dični Vučić.
Na dorćolu na tri ulatna mesta aparati za loto NE RADE! I tako već 2-3 nedelje! Jedan stalno "brlja" pa mora da se ručno ukucava što nervira i mene a još više radnicu.... Toliko o tome koliko im je stalo do "dobitnika"!? Sada pred izbore čisto sumnjam da će makar i "četvorka"
da završi u rukama nekog naivka...
Na dorćolu na tri ulatna mesta aparati za loto NE RADE! I tako već 2-3 nedelje! Jedan stalno "brlja" pa mora da se ručno ukucava što nervira i mene a još više radnicu.... Toliko o tome koliko im je stalo do "dobitnika"!? Sada pred izbore čisto sumnjam da će makar i "četvorka"
da završi u rukama nekog naivka...
SADA SAM POKUŠAO DA UPLATIM I NA JEDINOJ!!!! TRAFICI U KOJOJ JE RADILA UPLATA. SADA I U TOJ MAŠINA ZA UPLATU NE RADI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NA DORĆOLU SADA NIGDE NE MOŽE DA SE UPLATI SEM U LOTO UPLATNOM MESTU KOD BAJLONOVE PIJACE!!!!!!!!
STVARNO NISMO NORMALNI!!!
Čudo neviđeno!? Izvučena sedmica pred izbore!?
Gle tri joker dobitka i jedna sedmica bas pred izbore,hmmm bas interesantno
Da to bi bilo realnost pitanja igara na sreću , sve druge se nameštaju i nije fer prema igračima
Poznato je da srbi imaju kratko pamćenje – kad je pre nekoliko godina u toku izvlačenja izašao broj 21 na ekranu tv-a a kasnije izvučen isti broj iz bubnja – svaki komentar o nameštanju Lotoa je izlišan.Tad sam prestao da igram i da verujem čak i u dobitak 6 tice.
ja sam iz vojvodine iz sente davno igram loto sa manjim srecom al ljudi kad neko dobija sedmicu jel tako glup da proseta gradom i vice da je dobio glavnu premiju. taj bi odmah bio opljackan ili ubijen zato ostaje anoniman ni ja ne bi rekao nista cutao bi kao top. ni moja rodbina ne bi saznao
Imam 40god. igrao sam zadnji put loto pre 20/25god. jos tad je pocelo biti nekih cudnih desavanja u narodnoj lutriji...
Svih ovih godina ne igranja se spremam i pratim svako kolo,pratim svaki izvuceni broj,iamam neku svoju statistiku koju vodim,koja nema veze sa onom statistikom sto forsiraju na internetu!
Sad dok citam sve ove komentare ovde ,ali i na drugim sajtovima,a i desavanjima u toku izvlacenja uzivo u program,nisam siguran da zelim opet igrati...a,bas sam se spremio da odigram nekoliko kola posle toliko godina...ali mislim da je bolje da...ipak sacekacu jos koju godinu,mislim da nije vreme da trosim znanje i resurse!
Postujem sve koji igraju i podrzavan...uz Vas sam,samo napred!
Mali savet;
U svakom sledecem kolu,menjajte kombinacije,ne igrajte uvek sa istom,ne isplati se!!!
Šta znam pričaju o namestanju,ja dosta igram,najviše što sam imao su 4-ke ...
Ali znam čoveka koji je dobio 7-cu,na loto-u,u Smederevu pre par godina,možda se tada nije nameštalo...
Pozz
Da li je namestaljka neznam ali dobio sam 1983 g.u 13 kolu tada je bila petica br. 13 15 17 27 28 idopunski broj 2 imao sam svih sest brojeva na sistemu od sest brojeva bilo 44 dobitka sa pet brojeva pa je dopunski broj 2 bip nepotreban otisao sam u novi sad i podigao pare (tada je bilo oko 15000 maraka pare su mi isplacene na ruke ukupno je fond bio oko 500000 maraka od tada redovno igram vise od petice nisam video ujednom kolu pre nekoliko godina imao sam ne uplacenu sedmicu ali da li bi izasla neznam smanjio sam uplatu iz razloga moguce da se samo jednom u zivotu dobija.pazdrav
Osamdestiih godina bilo je izvlacenje pet+dopunski broj u slucaju da nije bilo petice ubacivao se dopunski broj ali znam da je u svakom kolu bilo dobitaka ukolu pre dobitak je bio oko 80000 maraka a u kolu posle mog dobitka bila je petica cak oko 120000 maraka ali je u svakom kolu bilo dobitaka za iznose nisam tacno siguran ali znam da sam bio ljut zasto ako sam pogodio i dopunski broj dobijem najmanju sumu novca inace tada sam u prolazu pored kioska(pancevo) na insistiranje prodavca iz kioska uplatio nasumice samo dva sistema od sest brojeva toliko je bilo para na jednom ,o, a na drugom svih sest pet+ dopunski i to mi je sve od tada
Prevara sto posto!
Volim loto i povremeno sam ga igrala. Uvek sam tvrdila da cu kad-tad ubosti sedmicu i u glavi imam razradjen plan sta cu sa tolikim nocem. Posle svih skandala i sve uverljivijih prica o ``muckanj`` sa dobitcima, nacinom izvlacenja i slicno, odlucila sa da lepo odem u kladionicu,upatim neki ``nenormalan`` tiket, jer se u kladjenje uopste ne razumem pa mozda i dobijem! Oni i ako namestaju, obicni smrtnici imaju sanse da ``pogode`` njihovu namestaljku. Vece su mi sanse tamo
Tada je bilo više lutrija... Da nije taj loto bio iz Narodne lutrije? Od kad su sve lutrije objedinjene u jednu, od tad su krenule priče....
Ako su loptice ispravne onda vratite u isti bubanj loptice nakon prvog izvlacenja za loto plus,time ce se dokazati da nece ponovo izaci isti brojevi,podsetimo,imamo nepotrebno dva bubnja.
Očigledna prevara. Zašto dva bubnja i žute i crvene loptice ako nije nameštanje(mikro čipovi,obim.težina...). Da bi nam dokazali da ne mućkaju zašto iste loptice ne ubace u isti bubanj i za izvlaćenje Loto plus. Sigurno bi izašli svih 7 kao i u prvom izvlačenju. AKO IGRAJU POŠTENO AJMO DECU IZ VRTIĆA SA RUČICAMA GOLIM DO RAMENA ILI POZNATE JAVNE LIČNOSTI IZ SVETA SPORTA, KULTURE, ZABAVE ..... TAKODJE SA RUKOM GOLOM DO RAMENA I POVEZOM PREKO OČIJU. I onda dragi ŠKORIĆU neće više biti sumnji.
SVIM ZAGOVORNICIMA TEORIJE ZAVERE; NARAVNO, ZEMLJA JE RAVNA PLOCA, NA MESECU NIKO NIJE BIO JER JE TO NEMOGUCE, HITLER DOZIVEO DUBOKU STAROST U JUZNOJ AMERICI ITD... MA VI STE U PRAVU, I DVA I DVA NISU CETIRI, SKOLE TREBA UKINUTI, CAK ZAKONOM ZABRANITI... GLUPOST TREBA DA POSTOJI ZARAD RAZNOVRSNOSTI ALI JOJ SE NE SME DOPUSTITI RAZMNOZAVANJE....
"poveruje da je to normalno. Postoji 15 miliona kombinacija a po kolu se uplati oko 1 milion znaći ostaje jos 14 miliona neuplaćenih i da skoro svako kolo neko čeka broj za sedmicu. To nije moguće u normalnim i nenameštenim izlačenju"
Prema tome nerealno je i u godini dana ocekivati sedmicu a kamo li cesce.
Sem toga, mislim da bi se ceo drzavni vrh i svi u lutriji pre ubili nego nekome dali tri miliona evra.
STUBLINSKI
Način na koji Lutrija Srbije namešta LOto izvračenja je više nego očigledna.Lutrija Srbije sem procenta, plata i specijalnih nagrada nema ništa od prevare koju mora da čini za vladajući reži. Elem, u 19 časova se završavaju uplate do izvlačenja svaki i naprostiji komjuterski program može da izdvoji sve neodigrane i sve odigrane kombinacije.Potom se pristupa izvlačenju neodigranih kombinacija jer loto sedmica ne sme da bude izvičena dok se dobitak ne popenje na bar dva miliona evra. A kad dođe vreme da se dobitak izvlači iz odigranih kombinacija taj dobitak je unapred namenjen važnom licu iz Vučićevog okruženja, Odbora ili njegovog izuzetnog poslušnika . Izvlačenje naručenih sedam brojeva se vrši na sledeći način Sedam loptica sa naručenim brojevima imaju mikročipove i moraju da prođu kroz jako magnetno polje. Zar je slučajno poslanik SNS Đukanović slikan u 02 časa posle. Ako su čisti i pošteni kao što se kunu u svoj prljavi obraz zašto ne usvoje predlog stotine hiljada građana da se loto izvlaci ručno i da to čini slučajno izabrano lice iz naroda ponoći pred Državnom lutrijom sa dva kofera, "Kao pošao na godišnji odmor pa svratio da vidi kako napreduje krečenje Državne lutrije"Mi koji igramo, nas potkradaju mi smo ga džabe krečili. Sve dok ova kriminalna vlast ne ode i javni tužilac ne podnese kvične prijave protiv izvršilaca ove očigledne pljačke i nameštaljke po jednu veliku sedmicu će po lopovskom pravilu dobijati režimski odabrani ljudi Ako ste pošteni kako kažete zašto ne pristanete na zahtev stotina hiljada ljudi koji zahtevaju ručno izvlačenje od slučajno izabranog lica . U ovom narodu , za razliku od, lopovskog režima, postoje i pošteni i čestiti ljudi koji ne bi okaljali obraz za milione evra. VAMA NE VERUJEMO JER NA SVAKOM KORAKU KRADETE !
>>>>>>>>>>>BRACO SRBI CUJTE I POCUJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...SAD U PETAK 22.12.2017 CE BITI IZVUCENA SEDMICA!!!!!!!!NE PITAJTE ME ODAKLE MI TA INFORMACIJA!!!!!!!!!ZNA SE I TACNO GDE CE OTICI TJ. U KOJI "GRAD" U SRBIJI(STO JE NE BITNO)...SAD CU VAM JA NESTO RECI!!!!!!!!PREVARA JE U LOPTICAMA I BRZINI VRTENJA!!!!NISU SVE LOPTICE ISTE STRUKTURE!!!!A STO SE TICE BRZINE,ONA JE PRORACUNATA U DELICU STOTINKE!!!!DA SU SVE TE LOPTICE ISTE GRAMAZE I DA SE ONE VRTE SPORIJE ILI BRZE OD ONE BRZINE STO VIDITE NA TV,CESCE BI SE IZVLACILA SEDMICA!!!!!DZABE UPLACUJETE I NADATE SE SEDMICI,KAD JE ONA VEC REZERSISANA<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>PA JEL SAM LEPO REKAO DA CE BITI IZVUCENA!!!!!!!!I JOS NESTO!!!!!!!!NIJE OTISLA U ODZAKE NEGO JE OSTALA U BEOGRADU,DA SE PODELI NA 4 DELA!!!!!!!!!!!!!TOLIKO!.........PETAK 22.12.2017...20i45h
Ode lova po 10000 za policiju i za penzose .
Sedmica nije otišla nigde ali se čuje da će zbog toga otići nečija glava
Sada moraju 7+ odmah da daju onome ko sve zna šta će biti ako tako ne bude
Sada moraju odmah da daju 7+ onome koji zna šta će se desiti zato što nisu dali sedmicu ako žele to da izbegnu
Sedmica nije otišla nigde ali se čuje da će zbog toga otići nečija glava.Zato moraju odmah da daju 7+ onome ko sve to zna šta će se desiti jer moraju to da spreče
A zbog toga je rezervisana i nečija glava.
Da si uplatio ne bi nista bilo...
Voditeljku izvlačenja treba postaviti za šefa BIA Niko tako hladnokrvno ne izgovara dobitni broj za sedmicu za milione evra. Tako je bilo i prošli put. To samo pokazuje da je izvlačenje svakog broja posebno snimljeno i montirano. Zato su se onomade i prešli pa prvo objavili broj a posle ga izvukli. Tim lopovski samo je promenio kapitena.
Kolega mog caleta je dobio sedmicu, ali to je bilo vreme bivse jugoslavije, osamdesetih godina.....
Znam jednog koji je 14 kola uzastopno imao 2 pogotka a u 15om dobio infarkt.
Zasto ne bi izasli i na ulicama skupili potpise da se kuglice izvlace rukom? Predamo zahtev sa 2miliona potpisa pa aj nek odbiju....
Ja sam u martu 2017. čuo za jednu šesticu od oko 160.000 dinara i za još 2 ili 3 slična iznosa na uplatnim mestima u centru Bg od mušterija.
Isto tako 2-3 puta baš gledao na šalteru kako isplaćuju petice ljudima ispred mene.
Lično dobio 5-6 četvorki i desetine trojki, otprilike ukupno 30% uplaćenog novca mi se vratilo.
Hahahaaaa
32,33,34,35,36 hahahahahaaaa
Od sedmice 4,4 miliona izvucene u decembru proslo 60 dana, nisu objavili da se dobitnik javio (posto ga nije ni bilo) a pare nisu prenesene nazad u fond. Odzaci su malo mesto, svako svakog zna i niko ne zna dobitnika. Prevara! Nekad sam igrao, dok nisam skontao da od svoje crkavice samo punim dzepove lopovima.
Citam gore jedan komentar...Lik tuce sve brojeve pored...Brate...Znam kako ti je...I ja to ubadam vec 100 puta...
I ostao u tvom naselju s tolikim parama??? Hahahahaha!!!!
Mislim da nije bas sve tako kako pisete ,ja licno poznajem jednog yoker dobitnika ,covek je iz jednog malog sela u Vojvodini.
dosad sam imao 5ual citajuci ove komentare zalosno je sto ovako ljudi misle al trebalo bi opet da bude narodna lutrija srbije ko nekad
Veceras pogadjam sedmicu
KOMISIJA ZA IZVLAČENJE NE RADI KAKO TREBA
Ako se želi poštena igra, onda su članovi komisi dužni prije izvlačenja da pregledaju i izvažu kuglice i da konstatuju da je sve OK. Još poštenije bi bilo da se uvedu u igru dva nezavisna kompjutera, u jednom da budu deponovane uplaćene kombinacije, koji treba da bude zapečaćen, a u drugom se nalaze prethodno izmejerene loptice i sa njim se vrši izvlačenje. Tako se radi u svim poštenim državama i/ili u poštenim igrama. Ovo što predlažem može se sprovesti veoma brzo i na taj način razuvjeriti igrače da je Loto u Srbiji poštena igra. Uvođenjem ovog metoda bi znatno povećalo broj igrača i uplaćenih kombinacija. Mr Trivo Zolak, novinar i svjetski putnik.
Dakle,za potpunu regularnost je potrebno:PREBROJATI SVE KUGLICE PRE IZVLAČENJA....GOLA RUKA DO RAMENA SLUČAJNO ODABRANOG GRAĐANINA SA POVEZOM PREKO OČIJU,KOJA ĆE IZVLAČITI KUGLICE.....PO IZVLAČENJU,PREBROJATI KUGLICE,DA BI SE UPOREDILE SA STVARNIM STANJEM...CELO VREME U STUDIJU MORA DA BUDE BAR 5-10 GRAĐANA,KOJI ĆE KONTROLISATI IZVLAČENJE...U TOM SLUČAJU TZV.KOMISIJA, KOJU SU PRELASKOM NA PRVU UKLONILI NA ČELU SA NEZAMENJIVIM ŠKORIĆEM I DVE ŠMIZLE,KOJE SE SMEŠKAJU,NIJE NI POTREBNA...ILI MOŽE DA SEDI U DESNOM UGLU LEVE KAMERE KAO POSMATRAČI....JA SAM KRAJEM DEVEDESETIH IMAO DVA PUTA GLAVNI DOBITAK NA BINGU KARATE KLUBA KRALJEVO..ISPLAĆENO MI NA RUKE I POZVALI ME DA PRISUSTVUJEM UVEČE NA IZVLAČENJU U SASTAVU KOMISIJE....DOBICI SU BILI OKO 1000 DM..JOŠ SAM PAR PUTA DOBIJAO SITNIJE IZNOSE...NEGDE 2004 SAM TADA VAŽEČIM SKRAĆENIM SISTEMOM IMAO ŠESTICU-OKO 1200 E.... PRETPROŠLO KOLO POSLE MILION GODINA UBODEM PETICU..PAPIROLOGIJE,KO DA JE SEDMICA,A U PITANJU JE BILO SVEGA 11.696 DIN...EVO SAD UBODOH ČETVORKU...DAKLE GENERALNA PROMENA SISTEMA U CILJU ZAŠTITE IGRAČA,A DOSADAŠNJI GLAVNI ,KAD IM SE DOKAŽE KRIVICA,DA VRATE SVE PARE I ZAGLAVE SVI ZAJEDNO JEDNO 2500 GODINA PADINJAKA ILI ZABELE....I NA KRAJU PREDLOG SVIM IGRAČIMA:IGRAJTE NEMAČKI LOTO 6 OD 49 SREDOM I SUBOTOM-ON LINE...INTERESUJTE SE ZA NAČIN PLAĆANJA...SVAKA 3-4 KOLA IZVUČE SE GLAVNI DOBITAK 6+1 (DOPUNSKI BROJ) I DOBICI SE KREĆU OD 2 DO 19 MILIONA...JA I MOJ ORTAK,KOJI TAMO RADI I UPLAĆUJE,DOGURASMO DO PETICE,A VIŠE PUTA BUDE ČETVORKA ILI TROJKA...DOBICI SU SE KRETALI OD 30 DO 22.500 E...IZVEŠTAJI SU REDOVNI I UREDNI...IMA U EVROPI JOŠ NEKOLIKO POVOLJNIH IGARA I TREBA SAMO PRONAČI NAČIN KAKO SE IGRA,A TO IMATE NA GUGLU...SREĆNO,DRAGI NAIVNI IGRAČI..:!!!!!!!!!!
Haha doker dobitnik to su mrve prevara i samo prevara lopurde
Ja sam dobio sedmicu. Mozete i Vi... srećno...
Pa ko ce danas dati nekom 3 mil EUR u ovakvim drzavama na balkanu gdje se samo razmislja kako do velike love bez muke,prvo postavite sebi to pitanje prije nego uplatite.
Ovo sa autom ( BMW ) je sumljivo. Prvo izvlačenje auto ode u Banja Luku. Ajde dobro, ljudi se priključili LUTRIJI SRBIJE , pa je red. Treba ih častiti ! Ali ovo drugo izvlačenje auta, pa dobitak ode u Kotor Varoš ??? Hhmmmm ???
Svasta,kakvih sve ovde ima glupavih komentara !!!??? Pa,ako neko nece da se predstavi kad dobije "7" njegov problem i njegova licna stvar ! A i zasto bi,sto druge bole briga sto je on uzeo milione.Uzimam licni primer : kada bih sutra dobio sedmicu,nikada se javnosti ne bih eksponirao i rekao "ja sam srecni dobitnik",a i zasto bih.U metropoli kao sto je Beograd,neko ce danas da vas ubije i za 100e na ulici a kamoli da sazna da ste uzeli par miliona eura...eto vam ga objasnjenje i ne pravite se mudraci vise....garantujem da bi 99 % svih vas isto ovako odreagovali
Ja 5 i to prvih pet brojeva pogodio a 6 i 7 broj promašio na tiketu šesti mi biomislim 23 aizvučen broj24 asedmi mi bio 26 a izvučen broj25 oba na listiću pored mog broja jedan levo jedan desno i umesto da dobijem prvi dobitak 3000000 € koji je bio pre otprilike 13 god.dobijem 8500 din .oko 110 € u to vreme TUGA !!!
Kome li je namjenjen ovaj iznos to samo zna komisija lota
Konačno poslije prilično dugo vremena izvučen Joker.Mislim da još nikada nije tako dugo nije bilo neizvučenih glavnih premija kao do sada.Čestitam gospodinu Vučiću na osvojenom Joker nagradi!Kao i čestitam unapred na osvojenoj sedmici!
Pozdrav svima...da li mi neko može pomoći...izgubio sam iz svoje evidencije dobitne kombinacije za loto za 2009,2010 i 2011 god. U lutriji nisu u mogućnosti da mi pomognu...pa vas molim ako neko ima u svojoj arhivi ili da me negde uputi...unapred se zahvaljujem
napisi mi tvoj broj telefona pa cu ti reci borislave
Dajte mi sedmicu, objavicu janost.sa svim svojim podacim.loto je,zakonska pljacka naroda,da muoutimaju, o ono malo sto imaju,igram pola svog zivota.ali uzalud. Vucicu ,kad je sve kod tebe posteno.zasto ne ispitas drzavnu lutriju.i objavis
Nas pedeset je igralo interno po sedamnaest brojeva po listicu.znaci kompjuter nije znao nase brojeve.sta mislite koliko vrenena nam je trebalo da uhvatimo sedmicu i hiljadu evra koje smo skupili...Sest meseci dragi moji..
Ono sto zameram to je da ako je lutrija ,"Narodna"onda za velike praznike spusti cene kombinacija da bi se narod igrao i nadao a ne da ga sisate ko ovce.a narocito nas redivne igrace sto igramo po deceniju dve redivno...
Nisam bio jedno vreme ovde...vec sam izgubio nadu da neko moze da mi pomogne...Ostavljam svoj broj telefona za kontakt onome ko mi je odgovorio na prosli komentar u kome molim za pomoc za evidenciju izvucenih doitnih kombinacija za 2009,2010 i 2011 god...BRANISLAV 0638961792
Uglavnom pricate bez veze i bez osnova svugdje u svojetu je tesko pogoditi dobitnu kombinaciju
Izvici te moje brojeve ja cu se pojaviti gde god i sve cu dati u humanitarne svrhe,,samo da ubedim dal je moguce,,,kao sto nije vi ste lopovi
Uvek u loto i loto plus bude po dva tri ista broja slucajno lije
Igram vec tri godine loto.. pa ni peticu da dobijem.. igram bar za nju.. narode da li uopste moji brojevi odlaze u pregledu ili ciji su vazniji..
Svaki put odigram 10 kombinacija.. cekam peticu ali izggleda da cu odustati od lotoa kao i pojedinci.. gde je ta sreca srbijo nasa, zar je moguce da nemogu ni cetvorku da dobijem.. da li ima neko neki savet za mene. Pa da odustanem i ja da igram loto kao i moji prijatelji..
Poceo sam da gubim nadu i volju za lotom.. daj te bar tu peticu na ove moje brojeve da nebih odustao.. postavite ovu kombinaciju za dugogodisnjeg igraca .. 5 23 26 29 33 35 38.. ajde molim vas
Pricate gluposti svi. Ja sam dobio sedmicu. Nisam niciji.
Ja povremeno igram ali i često pomislim ma sve je to nameštaljka a onda....50% država uzme odmah od uplata, 20% još na dobitke, to je već 70% sigurnih...zatim koliko ljudi treba da je uključeno u namešteno izvlačenje...gotovo sam siguran da bi kad tad procurilo nešto konkretno i najjači argument, što je neko i pominjao u komentarima, mnogo lakše im je da sakriju novac od uplate jer niko od običnih smrtnika ne može da proveri koliko je stvarno uplaćeno...
Ma uplatiću i sledeće kolo, u ovom imam 2x1 pogodak...krenulo me...
Ja se nadam.Valjda ce nekada uleteti.
Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi je Dr. Poziv ili WhatsApp: +2349083639501 ... Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. toliko ljudi dobiva svoje bivše natrag i pomoći popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
-Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
Želiš li svog bivšeg povratnika?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rješenje financijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
Rješenje problema razvoda?
Nazovite ili WhatsApp: +2349083639501
(nemojte zanemariti ako ne trebate pomoć)
DR JOHN ist unglaublich! Mein Ex-Mann und ich haben uns letzte Woche nach zwei Jahren Scheidung versöhnt. Wir unterstützen derzeit die Beratung von Paaren und verpflichten uns, nächsten Monat nach Hilfe der DR JOHN-Wiederherstellungszeit wieder zu heiraten. Wir hatten vor der Versöhnung mehrere Fehlstarts; DR JOHN ist jedoch treu und unser "plötzlich" ist passiert. Das Schöne daran ist, dass ich nach unserem letzten Fehlstart helfend geholfen habe und diese Situation vollständig in die Hände von DR JOHN gelegt habe und später nicht viel darüber nachgedacht habe. Plötzlich kam er auf mich zu und fragte, ob wir wieder zusammen gehen könnten. Wieder einmal ist DR JOHN so treu und so gut. Er hält alle seine Versprechen. Er ist ein großartiger Gießer, der helfen kann. E-Mail ihn (drjohnsoco@outlook.com) anrufen oder whatsapp +2348147766277...
Unglaublich , sie sind so dumm, das ich das nicht verstehen kann.
Za sve one koji ne vole prevare u igrama na sreću evo mesta gde možete legalno da igrate sve svetske lutrije. Prevereno legalni i registrovani loto operateri. Takođe je legalno igranje iz Srbije i legalno možete naplatiti svoje dobitke
https://lotosedmica.com/
Vidra
Imam 63 godine i loto igram kako znam za sebe i moji roditelji su igrali. Igrati stalno pa makar to bio i najmanji ulog je ovisnost. Nikada nisam dobio bilo kakav dobitak ali mi nije žao uloženih sredstava, valjada neko dobije pa neka mu je sa srećom. Ovo što se desilo u zadnja tri izvlačenja neka je na čast organizatora, ovo se nikada u svjetu nije desilo.
U dosadašnjem životu gnušao sam se ljudi koji kletu, ali evo i ja sam zbog vašeg ponašanja posta negativac. Kleo sam vas u sebi, vi ste zlo srpskog naroda, zato ni u čemu nemamo sereće ni napretka. Ko vas još drži na tim pozicijama, dadnite ostavke na svoje pozicije u LUTRIJI.
Da znaš ja često dobijam četvorke...i to je to
Pa i ne treba da se zna ko he dobitnik.Postoji Zakon o zastiti licnih podataka.
Hvala! Koju Vi predlažete?
Da biste dobili siguran dobitak, tj. sedmicu morate odigrati maksimalan broj kombinacija a to je 38 faktor jel, odnosno 38!. To je 38x37x36x35...x1. Za to vam je potreban kompjuter da izbaci samo po jednu od svih mogućih kombinacija. Potrebno vam je mnogo vremena, mnogo ljudi, mnogo listića i mnogo para da ispisete i uplatite sve moguće kombinacije i da dobijete jednu sedmicu. Ulaganje bi se isplatlo ako je fond za sedmicu poprilican i ako još netko ne pogodi tu sedmicu. Ipak igrajte loto jer to je i humanitarna igra i drzava može da zaradi na porezu a drzava to smo mi pa dobijamo iz budzeta penzije, plate itd. Ako ne igrate loto onda nista lijepo ne čekate a strasno je nista ne čekati. Ja se radujem kad netko drugi dobije makar i sesticu. Igram svake penzije jednu kombinaciju sa loto+ i sa jokerom / 110 dinara, 3,4,13,14,17,27,37, uvek isto. Naravno da pri dobitku sedmice drzavna lutrija namerno kaže pogrešan grad gde je izvučena sedmica zbog mafije koja bi te ubila i za nekoliko hiljada evra a kamoli za milon evra. To treba biti tajna cak i u porodici zbog bezbednosti. Ovo sam saznao 1982. dodine u Vojnoj Akademiji od profesora matematike Cvrkusić Veselina gde sam 8 puta polagao matis i izbacen sam iz Akademije u cetvrtoj godini. Igrajte loto. Hleba, cirkusa i igara sa malo vise para narodu treba. Mile Susnjar, umereni igrac lotoa. poz.
Batali.
Ko bi smeo da se javno pojavi kao "srecni dobitnik" ?
Слажем се да добитник седмице треба да буде анониман па замислите ко би му све тражио паре,а и лутрија Србије има пола од уплата,а држава 20% од добитника.Ја се ипак надам ШЕСТИЦИ...
Спасибо, что поделились этой информацией. Очень полезно
Brave Browser
Sata, neka je sila uz tebe.... hahaha, Joda od lotoa
Očigledno je neko u poslednjem izvlačenju, u snimaku emisije dobio sedmicu a nije trebao ! Pa je sve ponovo montirano i ponovljeno izvlačenje !
Ma važi. Ima samo jedan problem. Osamdesetih je u Jugi bio loto 5/35, a ne 7/39.
Svi ovi sto pisu o prevarama ili ne igraju loto ili odigraju jedno kolo i hoce da dobiju. Neka nepisu gluposti.ja sam tri puta dobijao sesticu .kad vec neigrate nemojte ni pisati o necemu u sta niste sigurni
Trba imati srece i biti uporan ne samo kukati i kritikovati
Sto igras kad varaju
Pozdrav, ja sam Blaženka Divjak. Skoro sam izgubio život kad je moj ljubavnik od šest godina otišao da budem s drugom ženom. Plakao sam i trijezan svaki dan, sve dok nije postalo toliko loše da sam se obratio internetu kako bi mi pomogao. I vidio sam svjedočanstvo čarobnjaka koji pomaže djevojci zvanoj Milanka Opačić, i rekao sam dajte da pokusam, pa ja kontaktirajte ga za pomoć i on je učinio ljubavnu čaroliju za mene koju koristim u vraćanju ljubavi i sada sam sretna žena. Zbog onoga što ste učinili za mene, neću prestati dijeliti vaše dobro ime ljudima tamo zbog dobrog posla koje ste učinili za mene. Nadam se da će vas Bog blagosloviti onoliko koliko ste mi pomogli da vratim moju Ljubav, idealno je da sam to objavio u lokalnim novinama za Dr.Amiso u ostalim da bih doveo više mušterija, on vrijedi više od ovoga i nagrada mu je Naravno. Tako je snažan i moćan, dr. Amiso je istinski poslani Bog, koga ću uvijek moliti da dugo živi kako bi pomogla svojoj djeci u teškoćama, ako ste ovdje i vaš suprug se preselio u drugu ženu. Ako se želite vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili problemi sa zdravljem i vezama, slučajevi raka ili razvoda, promocija posla i uspjeh, također želite biti prepoznati u svijetu, ne odustajte, bilo kakvi problemi uopće prestaju plakati, kontaktirajte ovog moćnog čarobnjaka sada. Evo njezine osobne adrese e-pošte: herbalisthome01@gmail.com, on je jedini odgovor na vaše probleme.
Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
+381 61 10 14 283 VIBER
Lopovi. Narod glup
Pa gde ti zivis da se i ja tamo doselim Sve neke šestice i sedmice Za mene je ovo drzavna prevara kao i sve u ovoj nasoj lepoj zemlji Pkzz
Pročitala sam komentare i ne znam sta da mislim, sem da je nekada izvlačenje dobitaka u staroj Jugi bilo većih dobitaka tj iznosa za 4, 5 i 6 dobitnih brojeva, a sada to bude simbolično. I znam da je pre 10 ak godina bračni iz Beograda dobio 7 icu na lotou i žena se slikala za novine i istetovirala je dobitne brojeve i razvela se u medjuvremenu. Ona je bila toliko euforična da to nije mogla sakriti i onda su je neke novine intervjuisale. Pre nekoliko meseci su je povodom nekog izvlačenja opet intervjuisali i rekla je da joj velike pare nisu donele i sreću u zivotu .... tako da sve je relativno. Neko je srećan sa malo , a neko nesrećan i sa puno para i sa dobitkom 7 ice.
Ja po nekada odigram i to su uglavnom trojcice i po neka cetvorka, jako retko petica. Srećno svakom ko igra i veruje u dobitak. Ako ga dobijem javiću vam .... pa ćemo znati da li je prevara ili ne.
P.S. U sredu 8.januara dobila sam samo jednu trojcicu.
КАДА НЕКОЛИКО ПЕНЗОНЕРА КАО НЕКАД БУДУ ИЗВЛАЧИЛИ КУГЛИЦЕ СВОЈИМ РУКАМА БИЋЕ РЕГУЛАРНО. НЕЋЕ МОРАТИ БУБАЊ ДА СЕ НОСИ У БИУ НА ПРОВЕРУ.
Ovo izvlačenje koverata je stvarno bila prevara.Odbačeno je 8-9 kovarata zato što nisu imali broj tel.vlasnika koverte,a provereno nigde nema na reklamama da treba br.tel.
NE kontam,zbog čega se koriste 2 bubnja,za izvlačenje!
Kada bude samo 1 bubanj u Loto igri,vjerovaću da nije namještaljka.
Trebalo bi preći na RUČNO IZVLAČENJE brojeva iz bubnja, u prisustvu kontrolne komisije, sastavljene od najmanje 5 članova - sastavljenih od građana iz cele zemlje, -normalno svaki put druge!
Tako se to radi kod svakog izbora osnovanog na čistu slučajnost (npr:izbor futbalskih timova u odredjenim grupama...)
RUČNO IZVLAČENJE bi minimalizovalo mogućnost prevare. Kod mašinskog izvlačenja, -svako dete zna,- kompjuterska tehnologija omogućava nameštanje željene, prehodno izračunate kombinacije!
Moje ime je Ingrid Fulson, iz Sjedinjenih Država, skoro sam sebi oduzela život zbog muža koji me je napustio i prestao birati moje pozive, odgovarao na mailove i moje poruke. Rekao je da mi više ne vjeruje i otišao sam s drugom ženom, pokušao sam ga uvjeriti i moliti, ali neće mi vjerovati ili odgovoriti dok se nismo posvađali i raskinuli 9 mjeseci, nakon toga shvaćam da ne mogu živim bez njega zbog ljubavi koju imam prema njemu. Pokušao sam sve što bih mogao da ga vratim, ali nisu radili za mene, neki lažni urotići za čaroliju prevarili su me i otišli s mojim novcem dok nisam našao muškarca zvanog Dr Ogundele na novinama, pomogao mi je da dam urotu i vidim svog muža vratio se nakon 24 sata, moleći me za oprost, toliko sam se iznenadio da čarobnjak poput dr. Ogundele još uvijek postoji, rekao sam mu da ću svijet obavijestiti na svoj način, zbog čega to i sada radim. Ako bilo kome ovdje treba pomoć, sa svom iskrenošću, danas se obratite dr. Ogundeleu na WhatsApp ili Viber Chat: +27638836445.
Ispravite ovo: Dob. kombinacija: 1,10,14,125,16,25,38 !!
19. kolo 06.03.
Vidi ovako ja sam.imsla 5 ticu a uplacujdm jednu kolonu uvek eventuslno dve,i to pretpridle godine sam.uplstila ppslednjih 60 dinara za jednu.kombinacijh i dobija 5100 toliko je bila petica a pre neku godinu sam misto igrala jednu kolonu i dobila peticu 5033 dinara i podigla ovde u Rumi,pozdrav
koji je to broj 125
If you're trying hard to lose weight then you have to start using this totally brand new tailor-made keto plan.
To create this service, certified nutritionists, fitness couches, and cooks have united to develop keto meal plans that are effective, convenient, economically-efficient, and satisfying.
Since their grand opening in early 2019, 100's of clients have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a proper keto plan can offer.
Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones given by the keto plan.
Да би коректно било извлачење лото-а, мора комисија и интерна контроа да промени технику извлачења бројева и то:
-да се после мешања бројева у бубњу, сваки број извлачи на 10 секунди, без прекида док се не извуче свих 7 бројева. После нек приказује број добитака по групама за 3,4,5,6 и 7 добитака. Сада се неки број извлачи после неколико секунди, праве се различите паузе код з,4,6 и 6 броја, а највећа код 7 броја, када се најављују очекивани бројеви да би се извукла седмица. У тим паузама су и намемтања, посебно добитног 7 броја. Код бинга извлацење је коректније један за другим број, а добици се морају извићи.
-поред тога мора да постоји комисија састављена од играча,за контролу извлачења, као што је била раније. Без ових минималних измена, намемтања ће бити стално присутна. (дугогодишњи играч и учесник у извлачењу 70 год. М. ђенић)
Постави коментар