Šined O Konor: Hoću da se ubijem!

Policija je u četvrtak uveče odjurila u kuću slavne irske pevačice Šined O Konor (44), nakon što je ona na internetu objavila da ima sucidne namere.

Pevačica i majka četvoro dece, na internetu je u toku večeri objavila nekoliko poruka zabrinjavajućeg sadržaja, koje su otkrile njeno teško psihičko stanje, piše irski "Herald".

"Volela bih da sam mrtva sada. Nema nade. U svakom slučaju, ako neko zna na koji način mogu da se ubijem, a da moja deca ne znaju da sam to sama uradila, molim vas recite mi", napisala je Šined.

Nedugo potom usledile su još dve poruke: "Tako žarko želim da odem na nebo. Želim to već godinama" , kao i poruka u kojoj kaže:"Ali, ja ne želim da napustim svoju decu. Samo kada bih mogla da umrem, a da oni ne znaju da sam sama sebi oduzela život, ne bih se dvoumila ni trenutka", napisala je nekada popularna pevačica.

Za Šined se već neko vreme piše da je u teškom stanju koje je otpočelo njenim razvodom u aprilu, a poslednji "udarac" doživela je u junu, kada je bila podvrgnuta izrugivanju medija jer je na internetu objavila "oglas za intimno druženje s muškarcima ".

Pevačica je stekla planetarnu slavu pesmom "Nothing Compares".

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP