Kako da sprečite neverstvo?

Etienne Loiselle / freeimages.com
Znate za onu izreku: Bolje sprečiti nego lečiti. Da li, po toj analogiji, možete i voljenu osobu sprečiti da ode u naručje nekog drugog?

Čini se da ima načina. Psihoterapeut Geri Njuman koji je intervjuisao više od 500 vernih i nevernih partnera napisao je knjigu „Povezivanje s ljubavlju“. Tu je naveo četiri preporuke za parove koji žele da očuvaju svoju vezu i spreče neverstva.

1. Provodite zajedno barem 30 minuta

Nije važno da li ćete samo gledati TV. To je minimum vremena koje morate provesti zajedno.

2. Izigravajte navijača

Muškarci koji su bili neverni obično kažu da u stalnoj vezi nisu dobijali dovoljno podrške. Zato, ohrabrite svog partnera i izrazite divljenje kada uradi nešto dobro. Nemojte samo kritikovati.

3. Neka vas čuje

Žene koje su bile neverne često se žale na to da ih muškarci sa kojima su u vezi ne slušaju dovoljno.

Budući da muškarci nešto teže ostvaruju dublju komunikaciju, morate mu reći da vam je potrebna njegova pažnja i savet. Onda će se on usmeriti na ono što govorite i pokušati da vam pomogne da rešite problem.

4. Kontrolišite bes

Parovi koji se često svađaju obično nikada ne okončaju raspravu, nego se pitanje koje je bilo njen povod ponovi posle minimum dve nedelje.

Najuspešniji parovi se takođe svađaju, ali se trude da kontrolišu agresiju i ostanu fokusirani na temu rasprave, kako bi sprečili da se slična situacija ponovi.

1 komentara:

dercy lyne петак, 19. април 2019. 09:27:00 CEST  

Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je Dr. Poziv ili WhatsApp: +2349083639501 ... Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. toliko ljudi dobiva svoje bivše natrag i pomoći popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
Želiš li svog bivšeg povratnika?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rješenje financijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
Rješenje problema razvoda?
Nazovite ili WhatsApp: +2349083639501
(nemojte zanemariti ako ne trebate pomoć)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP