Osam sigurnih znakova da ste pronašli srodnu dušu

Tokom vremena dolazi trenutak kada se pitate da li je ta osoba "prava", i da li je ljubav stvarna. Portal "Womanitely" predstavio je osam pokazatelja koji će vam pomoći da zaključite da li ste pronašli srodnu dušu.
Pixabay

1. Držite je blizu
Kada ste sa srodnom dušom, jedino što želite jeste da budete pored nje koliko god je to moguće. Samo boravak u istoj prostoriji sa voljenom osobom čini vas ispunjenim.
2. Pomažete jedno drugome
Srodne duše čine između ostalog i najsitnije stvari kako bi pomogli, i tako pokazuju da su važni i posebni jedno drugome.
3. Srećni ste kad ste zajedno
Kada ste sa srodnom dušom, srećni ste bez posebnog razloga. Čak i kada radite nešto što je dosadno, ali ako ste sa vašim partnerom, imate osećaj kao da ste na "Sedmom nebu".
4. Priznajete grešku
Sećate se vremena kada su vas roditelji terali da se izvinite članu familije? Tako nije kada ste sa srodnom dušom. Štaviše, kada znate da ste uradili nešto loše i povredili osećanja partnera, stvarno želite da to i ispravite, jer znate da je vaša veza bitnija od bilo čega oko čega se svađate.
5. Razgovarate, ali stvarno
Kada ste poslednji put kada ste imali razgovor koji je mnogo dublji od onih koje vodite na dnevnoj bazi? Kada ste sa srodnom dušom, duboki razgovori su faktički deo vaše svakodnevice, jer volite da pričate sa njom. Pričaćete o vašem danu, poslu, snovima i strahovima i drugim temama...
6. "Ja" se pretvara u "mi"
Kada ste sa srodnom dušom, više ne razmišljate u pravcu sopstvene malenkosti, odnosno "ja". Umesto toga, kada kujete planove, automatski mislite na vas dvoje kao zajednici. Snovi i odluke koje ćete doneti tiču se vas dvoje i ta promena vam prija.
7. Hvalite se njima
Kada ste u vezi sa srodnom dušom, ne možete a da se ne hvalite o njoj u društvu. Iako ste se možda ranije u okruženju prijatelja žalili na loše osobine partnera, ne možete da pronađete dovoljan broj pohvala koje upućujete na račun te osobe. To može da nervira ljude, ali je dobar znak o vašoj vezi.
8. Vi ste najbolji prijatelji
Kada pronađete srodnu dušu, vi ste najbolji prijatelji. Kada imate slobodno veče, želite da je provedete sa partnerom, umesto možda da izađete sa društvom. On/ona je prva osoba koju pozovete kada se nešto desi, i kojoj pišete poruke o dešavanjima tokom vašeg dana.
Izvor: novosti

4 komentara:

jela уторак, 14. мај 2019. 15:10:00 CEST  

hocu da preporucim Branu ,mnogima je pomogla.zelim ovim putem da je pohvalim jer i dalje sam sa deckom kojeg volim nismo u svadji nemogu da verukem da je tu pored mene i pun ljubavi koju pokazuje prema meni.pozovite je ako imate bilo kakav problem +381 612318408 viber

jela уторак, 14. мај 2019. 15:10:00 CEST  

hocu da preporucim Branu ,mnogima je pomogla.zelim ovim putem da je pohvalim jer i dalje sam sa deckom kojeg volim nismo u svadji nemogu da verukem da je tu pored mene i pun ljubavi koju pokazuje prema meni.pozovite je ako imate bilo kakav problem +381 612318408 viber

jela уторак, 14. мај 2019. 15:10:00 CEST  

hocu da preporucim Branu ,mnogima je pomogla.zelim ovim putem da je pohvalim jer i dalje sam sa deckom kojeg volim nismo u svadji nemogu da verukem da je tu pored mene i pun ljubavi koju pokazuje prema meni.pozovite je ako imate bilo kakav problem +381 612318408 viber

jela уторак, 14. мај 2019. 15:12:00 CEST  

hocu da preporucim Branu ,mnogima je pomogla.zelim ovim putem da je pohvalim jer i dalje sam sa deckom kojeg volim nismo u svadji nemogu da verukem da je tu pored mene i pun ljubavi koju pokazuje prema meni.pozovite je ako imate bilo kakav problem +381 612318408 viber

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP