Adnan Babajić snima za Universal Music

Adnan Babajić prvi je pevač sa ovih prostora koji će snimati za „Univerzal mjuzik“. Trebalo bi u Beogradu da snimim dve pesme, a posebno se radujem onoj koju su uradili Goran Bregović i Tonči Huljić.

ADNAN Babajić, pobednik prve sezone muzičkog rijaliti šoua „Operacija Trijumf“, konačno će postati svetska muzička zvezda! Novootvorena „Emoušnova“ muzička kuća „Melodi mjuzik“ potpisala je nedavno ugovor sa čuvenim muzičkim gigantom „Univerzal mjuzikom“, čiji će se logo naći na Adnanovom albumu prvencu.
- Presrećan sam zbog potpisivanja ugovora, koji je označio početak ostvarivanja mog dugogodišnjeg sna - rekao nam je Adnan na početku razgovora, koji će sa svojim kolegama iz šoua pevati beogradskoj publici 19. i 20. aprila u Sava centru.

* Kako teku pripreme za album prvenac?
- Nedavno sam došao u Beograd da bih se spremio za snimanje. Trebalo bi da snimim dve pesme, a posebno se radujem onoj koju su uradili Goran Bregović i Tonči Huljić. Nisu gotove sve pesme, tako da ćemo ih postepeno snimati. Album bi trebalo da izađe na jesen. U pop su fazonu sa, možda, malim primesama folka, što meni potpuno odgovara.
* Album za inostrano tržište snimićete na engleskom jeziku. Jeste li počeli da ga učite?
- Govorim engleski, ali ne baš tako dobro. Imao sam dobre ocene iz engleskog u osnovnoj i srednjoj školi, ali dugo ga nisam koristio, pa sam ga malo zaboravio. Bilo bi dobro da ga malo obnovim, tako da razmišljam o nekom ubrzanom kursu. Ono što se mora nije teško (smeh).
* Koliko vam se život promenio posle „Operacije Trijumf“?
- Mnogo. Ljudi me non-stop zaustavljaju na ulici, traže mi autogram, da se slikam sa njima. Reakcije su pozitivne i do sada nisam imao neprijatnih situacija.
* Šta kažu drugari? Jeste li se uobrazili?
- Ma, nisam. Sa svim drugarima sam ostao dobar i družimo se kao pre nego što sam postao poznat. Nema ništa lepše od toga kada sa drugarima odem na piće. Što bi rekao Vukašin Brajić, nisam se ja
promenio, već se sve promenilo oko mene.
* Osećate li da vas neko voli i ceni samo zato što ste Adnan Babajić?
- Svestan sam da ima ljudi koji me tapšu po leđima, a misle mi zlo. Međutim, trudim se da sa svima budem dobar i uvek se iskreno pozdravim sa onima koji mi pruže ruku.
* Jure li vas obožavateljke?
- Eh, obožavateljke, pa sa njima je najlakše. Tu nema nikakvih problema. Ima ih poprilično, tako da sam presrećan po tom pitanju. Bio bi problem da ih nema.
* Imate li devojku?
- Nemam još ozbiljnu vezu. Ma, šta će mi stalna devojka, kada su sve moje. Čekam pravu.
* Da li razmišljate o tome da se zbog posla preselite u Beograd?
- Da. Beograd je zaista ogroman i prelep grad, a i stekao sam ovde dobre prijatelje, tako da bih mogao da se preselim u vaš glavni grad. Porodici bih sigurno nedostajao, ali mogli bi da dođu kod mene kad god požele.
Vecernje novosti

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP