Miki Đuričić pronadjen na Salašu

Posle pobede u Velikom bratu All Stars, novinari konacno pronasli Mikija Đuričića
Od zvezda do očaja, od očaja do pobede! Tako bi otprilike izgledao životni put dobrodušnog pčelara iz Kupinova Mikija Đuričića od trena kada je prvi put kročio u poznatu kuću u Košutnjaku, pa sve do danas, kada je posle tri godine i duge borbe uspeo da osvoji 50.000 evra i izdrži do kraja. Miki je nekoliko meseci pre ulaska u kuću „Velikog brata” počeo da kao kuvar radi na salašu, i sada kada je osvojio novac, Miki je, kao da se ništa nije promenilo, otišao na taj isti salaš…
Kao što je i najavio nakon pobede, Miki je pokušao da pobegne od svih, nije išao u rodno Kupinovo već na radno mesto.
- Na „Salašu 137” sam do daljeg. Dok ne vidim šta ću i kako ću. Odmoriću se nekoliko dana ovde na salašu. Moram da se odmorim jer sam umoran i iscrpljen. Treba mi malo mira i nirvane. A, onda se vraćam kuvanju - kaže pomalo umorno Miki koji će u narednih desetak dana dobiti novac, i tada će otići u Kupinovo.
- Za desetak dana idem u Kupinovo, kada mi uplate pare. Želim da se vidim sa drugarima, i odmorim se tamo. A, možda ću i ostati tamo. Nije isključeno da se vratim tom životu u Kupinovu, a da putujem u Novi Sad zbog posla. Videću… Imam puno ideja, planova. Razmišljam da sa dva prijatelja otvorim i restoran, još nije sigurno, ali postoji velika mogućnost. Videću… Voleo bih da otvorim restoran - priča Miki koji jedva čeka da vidi svoje.
- Sa mojima sam u dobrim odnosima. Jedva čekam da ih vidim. A dedu ću uskoro dovesti malo na salaš, da uživa sa mnom -priča Miki koji samo želi normalan život.
- Ne želim da me ima u javnosti. Nisam ja iz te priče. Lepo je to kada te ljudi sreću na ulici, kada te pozdravljaju. Hvala svima što su glasali za mene. Ušao sam u kuću, pobedio, i kraj. O meni se baš sve zna, nema šta tu više da se kaže - priča Miki koji nema devojku, ali otkriva da je zaljubljen u jednu Novosađanku.

Autor: M. Radojković | Foto:m. laketić | Izvor: Blic

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP