Radoš Bajić: Radojka će preživeti

Od kada je u najgledanijoj srpskoj seriji „Selo gori, a baba se češlja“ junakinja serije Radojka obolela od kancera dojke, autor serije Radoš Bajić svakodnevno dobija mnoštvo pisama u kojima ga pitaju da li će Radojka umreti ili mole da joj ne dozvoli da umre. Radoš Bajić kaže da je želeo i kao čovek i kao autor serije da otvori i pokrene temu kancera...
“Ja sam suprug žene koja je obolela od kancera dojke. Želim da ohrabrim sve majke, sestre, supruge, ćerke, bake i da im kažem da na kraju tunela ima svetla. Iako nije u redu da govorim šta će se u seriji dešavati, ipak ću reći da će Radojka nastaviti da živi, kao što je nastavila da živi moja supruga Milena. Dvesta osamdeset osam dana sam sa mojom Milenom proveo na beogradskom Institutu za onkologiju, pomažući joj u grozničavoj, teškoj borbi. Iako sam uvek čuvao svoj privatni život kao oazu, u dogovoru sa mojom dragom suprugom i decom, odlučio sam da izađem pred javnost sa svojim porodučnim, intimnim iskustvom... Zarad svih onih žena kojima treba to svetlo na kraju tunela“, kaže Radoš Bajić, reditelj, scenarista i glumac u seriji „Selo gori a baba se češlja“, presrećan što njegova supruga Milena danas gaji unučiće, prenosi Svet.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP