Ceca Ražnatović: Vaskršnji intervju

Ceca Ražnatović, u iščekivanju da po drugi put postane tetka, tradicionalno proslavlja Vaskrs u krugu svoje porodice, uz sve hrišćanske običaje.

U ekskluzivnom prazničnom intervju za Press, Ceca najavljuje novi album posle tri godine pauze, otkriva ko će sve od saradnika raditi na novim pesmama i objašnjava kako joj je porodica pomogla da prebrodi najteže trenutke u svom životu.

Posle trogodišnje izdavačke pauze, u pripremi je vaš novi CD...
- Još uvek ne znam kada će biti objavljen, ali ne žurim, jedino mi je važno da imam pesme kojima ću biti zadovoljna. Postoji dosta kompozicija koje treba preslušati, pa posle finalnog izbora treba uraditi tekstove, pa ući i u studio i otpevati ih... Posao nije mali, a ako leto bude plodonosno za moje saradnike, moguće je da na jesen i imam kompletan album.
Priča se da ste posle višegodišnje pauze obnovili saradnju i sa Aleksandrom Futom Radulovićem?
- Pored uvek prisutne Marine Tucaković, na novom CD-u će se kao saradnici naći i Biljana Spasić, Bora Đorđević i Željko Joksimović. Istina je da ću ponovo sarađivati i s Futom, a razlog naše višegodišnje poslovne pauze nisu nikakve svađe niti dugovanja, kako se pričalo, već izbor Marine Tucaković, koja je tada favorizovala rad Aleksandra Milića Milija.
U toku su vaskršnji praznici? Na koji način ih vi proslavljate?
- Za Vaskrs sam uvek s porodicom, tada svi odlazimo u crkvu da bismo se pričestili posle posta. Tu je i neizbežno farbanje najlepših i najšarenijih jaja i nadmetanje u tucanju, ali i bogata trpeza. Deca su nekako uvek posebno radosna tog dana, a njihov smeh me uvek čini srećnom.
Šta za vas predstavlja porodica i koliko vam je ona značila u stvaranju karijere?
- Porodica za mene znači sve! Ljubav, utočiste, podršku, život. To je moja baza i naravno da mi je mnogo pomogla u karijeri. Počevši od toga da su mi roditelji pomagali da započnem karijeru i da me je otac pratio na svakom koncertu. To nikada neću zaboraviti. S druge strane, deca su mi i u najtežim trenucima bila motiv da nastavim dalje. I ne razmišljam šta bi bilo u nekim trenucima da moja sestra Lidija, a kasnije i njena porodica, nisu uvek bili uz mene.
Uskoro ćete po drugi put postati tetka. Da li se pripremate za taj radostan dan?
- Lidija je ušla u deveti mesec i već sam počela da pravim planove ko će dežurati pored bebe. A ja se uvek dobrovoljno javljam. Vrlo sam nestrpljiva da po drugi put postanem tetka jer Lidijinu decu volim kao svoju.
Da li ste razmišljali da se i vi u budućnosti još jednom ostvarite kao majka?
- Nisam razmišljala na tu temu, što ne znači da jednog dana ne bih volela da ponovo postanem majka. Ali, da biste imali želju da postanete majka, morate da imate želju i ideju kome biste rodili dete, pa bi bilo kakva priča u tom smeru bila potpuno hipotetička.
Nemanja Pajić, Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP