Tijana Stajšić golišava u CKM-u

Ukućanka "Velikog brata" razgolitila se za muski magazin "CKM"

Seksepilna Tijana Stajšić, bivša ukućanka „Velikog brata”, pokazala je zanosne obline za popularni muški magazin „CKM”.
Tijana koja je u kući važila za najlepšu ukućanku izazovno je, razgolićena pozirala u crnom kupaćem kostimu koji više otkriva nego pokriva.
Podsecamo, za Tijanom su u kući „Velikog brata” uzdisali mnogi muškarci, za pojedine je bila fatalna, neki su se čak i zaljubili, a nema sumnje da će ovim slikama izmamiti još više uzdaha jačega pola, zakljucuje "Blic".

Tijana Stajšić u CKM-u

Pravo iz kuće “Velikog brata” - Tijanu smo ugostili u našem skromnom domu. Možda nemamo ispovedaonicu, trim stazu i pun frižider, ali sada imamo najlepšu ukućanku!
CKM: Prošlo je godinu dana od tvoje poslednje posete naslovnoj strani CKM-a. Jesmo li ti nedostajali?
Tijana: Niste mi uopšte nedostajali! (smeh) Bila sam veoma zauzeta. Uživala sam, odmarala se i radila, ali i mnogo putovala. Dugo sam bila u Dubaiju, gde sam, kao pravi hedonista, uspela da spojim posao i odmor. Posle toga, dva meseca u Turskoj… Za sada, sve ide sjajno, baš kao što sam i očekivala…
CKM: Da li još uvek treniraš karate?
Tijana: Pa, poslednjih godina ne. Ali, to je veoma plemenita veština koja utiče kako na fizički, tako i na psihički razvoj. Svakoj mladoj devojci preporučila bih da se bavi karateo, jer nam od svih borilačkih sportova najviše odgovara. Evo, u kući “Velikog brata” imala sam priliku da ponovo obučem kimono i da se, posle nekoliko godina pauze, podsetim svega što sam naučila.
Izvor: CKM



Tijana Stajšić: SEKS BOMBA!


Lepotu i zanosne obline lepa Somborka demonstrirala je na fotografijama za najnoviji broj muškog magazina „CKM", a u intervju za Press otkriva da se nikad ne bi potpuno razgolitila, kao i da po izlasku iz kuće nije imala nijednu neprijatnost, već samo pozitivne kritike i brojne poslovne ponude.

- „Veliki brat" mi je pre vratio, nego što mi je doneo popularnost, budući da sam se pre nekoliko godina povukla iz javnosti. I u materijalnom smislu se isplatilo jer mi ponude za reklame i spotove stižu sa svih strana. Još uvek razmišljam šta ću prihvatiti da radim.
Mnogi su te za vreme serijala doživeli kao laku devojku. Kako reaguješ na takve prozivke?
- Nisam laka devojka i sasvim sam svesna svih svojih vrlina i mana. Najvažnije je da moja porodica zna ko sam i šta sam i da imaju poverenja u mene. Zlonamernici će uvek naći nešto loše. Ja sam jaka i stabilna ličnost, uvek spremna da odolim svim estradnim provokacijama. Gru je u afektu izjavio da će posle nekih mojih postupaka svako moći da me uhvati za zadnjicu na ulici. Nijednu neprijatnost nisam doživela posle izlaska iz kuće, a bezbroj devojčica, pa čak i starijih žena mi prilazi da me pohvali i fotografiše se sa mnom. Svi mi viču da sam kraljica i niko me ne hvata za zadnjicu, ne brinite.
Za koje pare bi pristala da se totalno razgolitiš?
- Volim izazove, ali nisam toliko egzibicionista. Nema tih para za koje bih se skinula gola, mislim da je ovako mnogo lepše i provokativnije kada se ne vidi baš sve.
Da li su te nekada startovale lezbijke?
- Žene me gledaju i komentarišu više nego muškarci, ali nikada nisam imala iskustva da mi se lezbijke otvoreno nabacuju. Valjda mi se na licu vidi da preferiram samo frajere.
Pa, da li sada postoji neki muškarac u tvom životu?
- Proleće je, a meni su neki leptirići proradili u stomaku. Mislim da je još uvek rano za zaljubljivanje, mada bih volela da se zaljubim.
Izvor: Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP