Tanja Savić hoće svetsku karijeru

Ljudi iz „Sonija" oduševili su se mojom pesmom „Gde ljubav putuje" iz filma „Srpski ožiljci". Otvaraju mi se vrata svetske slave, ali veliki problem je to što ne znam engleski jezik, a nemam vremena da učim

U intervjuu za Press nedelje, Tanja priča kako je uopšte postala deo te filmske priče, ali i kroz šta sve prolazi zbog raskida trogodišnje veze.
- Reditelja filma Vladu Rajičića upoznala sam na nekom koktelu u januaru, preko muzičkog producenta filma, našeg čuvenog muzičara i frontmena grupe „Biber" Rastka Aksentijevića, s kojim se već dugo poznajem. On je napisao pesmu „Gde ljubav putuje", koja je glavna muzička numera u „Srpskim ožiljcima". Kada sam prvi put čula pesmu, bila sam oduševljena, jer zaista zvuči svetski - kaže Tanja.

Šta za tebe znači učešće u jednom takvom međunarodnom projektu?
- Nesumnjivo, pre svega, otvara mi vrata svetske karijere. Posle beogradske, očekuju nas premijere u Londonu i Parizu. Postoji i ideja da snimimo i spot, pošto se na filmu nigde ne vidim. Čisto da sve što sam uradila ne bude „ton bez slike". Inače, osim što će se pesma naći na saundtreku iz filma, ljudi iz „Sonija" su se oduševili kad su je čuli.
Da li si ti to rešila da gradiš svetsku karijeru?
- Hoću svetsku karijeru, ali za sada mi je još sve to daleko. Najveća prepreka mi je to što ne znam engleski, a uz to nemam vremena da učim, jer stalno putujem. Ali bez obzira na to što ne znam jezik, jedva čekam da ponovo otputujem u Ameriku, jer sam oduševljena Las Vegasom.
Da li si se kockala prilikom prošle posete Vegasu?
- Nisam ja za to, nemam sreće da lako zaradim novac. Ali glupo je otići u Las Vegas, a ne potrošiti neki novac u kazinu. Kod mene je sve to bilo samo malo provoda i ništa više.
Kažu da ko nema sreće u kocki ima u ljubavi. Za tebe se to baš, ako je verovati novinskim napisima, i ne može reći?
- Iako sam nedavno raskinula trogodišnju vezu, mogu da kažem da mi sve ide po loju na privatnom planu. Misli mi odvlači uspeh filma, ljudi imaju samo pozitivne komentare o mom izgledu. Ne mogu da se žalim.
Ipak, priča se da baš nisi lako podnela raskid. Kažu da su ti roditelji oduzeli telefon, da te drže stalno na oku, da piješ lekove za smirenje...
- U celoj toj priči bilo je mnogo mučnih scena, ali ne želim da otkrivam detalje. Postajem nervozna kada pričam o tome.
Pa zašto si ostavila dečka posle tri godine, kada to teško podnosiš?
- Sama sam odlučila da raskinem. Ne bih da pričam o razlozima, ali posle toliko vremena dođe do prezasićenja. Smetala mi je i njegova ljubomora. Pokušavam da ga zaboravim, ali emocije prema njemu još postoje. Ljubavi u toj vezi je bilo na pretek, i moje i njegove, ali to nije bilo dovoljno da bi naša veza opstala.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP