Ana Ivanović ima udvarače

Ana Ivanović vratila se iz Pariza ovog puta bez krune sa Rolan Garosa. Ali je i pored toga nasmejana.

U petak je otvorila šoping parti u tržnom centru Zira u Beogradu, strpljivo se slikala sa svojim obožavaocima i potpisivala teniske loptice. Iako nije uspela da odbrani tron na Rolan Garosu, nije previše nezadovoljna.
"Naravno da sam razočarana što sam ispala tako rano i što nisam pružila maksimum, ali sam sa druge strane srećna, jer osećam da se vraćam na pravi put i što sam prevazišla neke stvari", rekla je Ana Ivanović.

"Samopouzdanje je čudna kategorija, pošto kada ga imaš misliš da ga nikad ne možeš izgubiti, a kad ga nemaš čini ti se da ga nikad nećeš vratiti. Sada osećam da se vraćam u formu i na terenu sam sigurnija. Dobro sam igrala u Parizu i tokom prve nedelje Rolan Garosa sam dosta toga prevazišla. Prvenstveno mislim na neke svoje sumnje i strahove", rekla je osma teniserka sveta u intervjuu za "Novosti".

Ne krije da je teško podnela neuspeh u duelu sa Beloruskinjom, Viktorijom Azarenkom.
"Bilo mi je teško. Pogotovo što sam osetila da nije bilo fer, jer sam se tokom meča tako loše osećala i imala vrtoglavicu. Nisam mogla da pružim svojih sto odsto i to me je najviše pogodilo. Da sam mogla da igram maksimalno i da je Azarenka bila bolja, prihvatila bih to bez problema. Osećam se zbog toga kao da nisam završila posao, znam da sam mogla da pružim mnogo više, a nisam. To me još više zabolelo".

Počelo je sa palcem na nozi, nastavilo se sa kolenom, a sada su na red došle vrtoglavice... Nema kraja zdravstvenim problemima.
"Razmišljala sam čak i o pauzi. Zato sam išla kod mnogih lekara, kako bih čula što više različitih mišljenja i da ne ponovim grešku kao kad sam povredila palac. To me je skupo koštalo, jer sam igrala i kad nisam bila spremna, a samopouzdanje mi se ljuljalo, pošto sam igrala kao da sam sto odsto fit. Sa kolenom je na sreću neka druga priča. Postoji još mali bol posle treninga, ali radim na oporavku, redovno idem na terapije i masaže kako bih bila potpuno spremna kad opet izađem na teren", nastavila je Ana.
"Izvadila sam krv i videćemo zašto imam vrtoglavice, ali mislim da je u pitanju samo povećana doza stresa, a krajem prošle godine sam imala i problem sa gvožđem, tako da je sve verovatno posledica kombinacije svega toga".

O odnosu sa Jelenom Janković je rekla:
"Izvanredan! Igramo zajedno, bodrimo ostale igračice i funkcionišemo kao ekipa. Što češće budemo zajedno u reprezentaciji biće sve bolje".

Na pitanje kada ćemo moći da vidimo onu staru Anu Ivanović, odgovorila je:
"Verujem već na Vimbldonu".

Ana je odgovarala i na intimna pitanja. Doduše, stidljivo, priznala je da ima udvarače.
"Pa, imam... Tu i tamo... Stidljiva sam i povučena, ne ostvarujem komunikaciju tako lako", zaključila je Ana Ivanović.
(MONDO)
Pogledajte OVDE veliku kolekciju Aninih fotografija!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP