TRENUTAK ISTINE: Najšokantnije u prvoj sezoni

ijNedavno je završena prva sezona „Trenutka istine". Press je odabrao pet najskandaloznijih priznanja celokupne prve sezone srpskog izdanja „Trenutka istine", uz komentare samih učesnika, kao i "top 10 šokantnih DA"

1. Spavao bih s taštom za pare
Zoran Jeremić iz Lazarevca priznao je pred suprugom i bratom da bi vodio ljubav s majkom svoje žene ukoliko bi ga to izvuklo iz finansijske „bule".
Nakon emisije Jeremić je za Press rekao:
- Pa šta? Priznao sam da bih spavao s taštom, i ne samo s njom, nego sa svakim ko bi mi pomogao da se izvučem iz finansijske krize - otkrio je.

2. Razvod posle emisije!
Apolonija Dragićević (35) iz Beograda, majka dvoje dece, pred kamerama je priznala da je varala muža. Suprug ju je ostavio čim su napustili studio!
- Samo jednom sam ga prevarila, i to njemu u inat! On je mene varao, pa sam i ja to učinila njemu i rekla mu! Frka je bila žestoka. Odmah posle emisije smo se rastali - rekla je Apolonija.

3. Troje dece iz tajne veze

Zorica Marinković, matičarka iz Rume, kući je s poligrafske stolice otišla praznih džepova, ali je, između ostalog, otkrila javnosti šokantnu istinu o ocu svoje troje dece, oženjenom lokalnom moćniku koji živi u legalnom braku, u kome ima dvoje dece. Po završetku emisije Zorica je bila besna na sebe jer je propustila da uzme zagarantovanu sumu. Ključno pitanje na koje je dala pogrešan odgovor glasilo je: „Da li ste nekada pokušali da nekome rasturite brak ili vezu?" Zorica je odgovorila „ne".

4. Priznao da je tukao ženu
Dragan Stevović iz Kruševca (41) priznao je da je u braku sa ženom koju više ne voli i koju povremeno kažnjava - fizički.
- Supruga je proveravala telefonske pozive na mom mobilnom telefonu. To što je uradila je, naravno, teška glupost, pa telefoni švalerki se ne drže u imeniku nego u glavi. Burno sam reagovao na to, bilo je i udaraca - rekao je Stevović.

5. Erekcija pred đacima
Adorjan Kurutz (30), grafički dizajner iz Kule, šokirao je javnost odgovorima na pitanja koja su se uglavnom ticala njegove homoseksualnosti.
On je, između ostalog, priznao da je imao erekciju u osnovnoj školi u kojoj je radio kao nastavnik. Adorjan je objasnio da je posredi bio samo fiziološki „incident".
- To čoveku može da se desi u prodavnici, na ulici, bilo gde - rekao je.

Top 10 šokantnih DA

Kristina Mladenović
Da li ste ikada oralno zadovoljili potpunog neznanca? DA
Adorjan Kurudz
Da li ste ikada progutali nečiju spermu? DA
Ivan Lakušić
Da li ste razmišljali o tome kako ćete uživati na imanju
svog tasta i tašte kada oni ne budu više živi? DA
Dragan Stevović
Da li ste ikada stavili u usta nečiji penis? DA
Aleksandar Janković
Da li ste ikada prisilili neku ženu na seks? DA
Saša Milošević
Da li mislite da ženama pružate nezaboravan seks? DA
Marina Perić
Tokom seksa sa ženama da li zamišljate da ste muško?DA
Zoran Jeremić
Da li biste pristali na seks s vašom taštom ako bi vam to
pomoglo da rešite sve dugove? DA
Slobodan Živković
Da li ste se ikada seksualno uzbudili gledajući životinje?DA
Violeta Jakšić
Da li vam je laknulo kada su, posle razvoda,
deca pripala vašem mužu? DA

Psihijatar Damjanović: „Trenutak" je kraj ljudskog dostojanstva!
Psihijatar doktor Aleksandar Damjanović smatra da „Trenutak istine" predstavlja senzacionalizam po svaku cenu.
- Ta emisija je banalnost, simplifikacija i simulacija života. Emisija je rađena po svetskim uzorima, ali to našoj zemlji nije potrebno. Ako bombardujete gledaoce banalnošću, simplifikacijama, prostaklucima i pseudoistinom, tu nema dobiti. Pitanja predstavljaju kraj ljudskog dostojanstva i civilizacije - kaže Damjanović.
On smatra da Srbi nisu spremni da odgovaraju na pitanja na koja ne mogu biti sigurni da li će dati tačan odgovor (na primer: „Da li smatrate da ste dobra osoba?").
- Lako je odgovoriti na pitanje da li ste nekog seksualno prevarili. Mislim da Srbi nisu baš spremni za nešto što je komplikovano i zahteva primesu nesvesnog i inteligencije - kaže Damjanović.
Izvor: Press

1 komentara:

Анониман,  четвртак, 23. новембар 2017. 21:36:00 CET  

Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem jer kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI iz AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim čaroliju vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž me je ostavio za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.AGBAZARA mi je pomogao da bacim čarobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Neću vam ispričati više detalja o sebi, već ću samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se putem ovih podataka kontaktiraju Dr.AGBAZARA TEMPLE;
( agbazara@gmail.com ) ili ga nazovite na Whatsapp: +2348104102662

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP