Šesto čulo na Pinku

Početak serije, odnosno neobičnog rialiti šoua „Šesto čulo”, je planiran za decembar na Televiziji „Pink”.

Spojivši u sebi najbolju klasičnu kriminalističku seriju sa iskustvima rialiti programa, „Šesto čulo” gledaoca stavlja u poziciju aktivnog učesnika koji svoje sposobnosti koristi na kreativan i zabavan način.

U Orašcu, tačnije u velnes centru „Aleksandar”, pala je prva klapa dugo najavljivane kriminalističke serije „Šesto čulo”. Glavni junaci ovog serijala od dvanaest pedesetominutnih epizoda su inspektor iz Beograda Arsenije Pašić (Tihomir Arsić) i agent iz Splita Lucija Skoko (Vanesa Radman). Oni su članovi novoosnovane internacionalne policijske organizacije „Balkanpol”.

Zanimljivo je da načelnicu tumači bard srpskog glumišta Milena Dravić:
- Bila sam na letovanju kada mi je upućen poziv za seriju. Priznajem da sam bila zatečena, jer se radi o trileru, odnosno o žanru koji nikada nisam do sada radila. Ta ponuda me je veoma obradovala i odmah sam pristala. Prekinula sam letovanje i vratila se u Beograd da se dogovorimo o mojoj ulozi. Ovo je u mojoj dugogodišnjoj karijeri nešto novo i takvu priliku jednostavno nisam želela da propustim - kaže poznata glumica Milena Dravić.
Glavne uloge u „Šestom čulu” tumače i Miki Krstović, Mira Banjac, Milan Lane Gutović (koji igra sebe u seriji), Velimir Bata Živojinović, Katarina Gojković...
Režija je poverena Dejanu Zečeviću i Nebojši Radosavljeviću - Čupku, dok je za muziku zadužena Biljana Krstić i grupa „Bistrik”. Početak serije, odnosno ovog neobičnog rialiti šoua, je planiran za decembar na Televiziji „Pink”, prenosi "Blic".

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP