PULS: Sergej Trifunović o devojci Ani Vučelić

Sergej Trifunović u novom broju magazina „Puls” odgovarao je na pitanja čitalaca. Odgovarajući na pitanje Kristini iz Pančeva, rekao da je srećan sa Anom.

- Zajedno smo godinu i po dana. I ne postoji nikakva barijera u godinama. Ana ima 23 godine, ali nije mala. Pametna je i zrela devojka. Ljubav nema veze s godinama - rekao je Sergej.

Na pitanje Bojane iz Banjaluke sa koliko godina je počeo da glumi, rekao je:
- Počeo sam da glumim sa osam godina, predstava je bila „Vašar u Topoli” Dobrice Erića, u Kruševačkom pozorištu. Prvi film mi je bio „Tuđa Amerika” 1994. I to je bilo fenomenalno iskustvo - objasnio je Sergej.
Jelenu iz Kostolca zanimalo je „da li sebe vidi kao roditelja za par godina i kakav bi otac bio, strog, previše popustljiv ili nešto treće”.
- Apsolutno ne znam kakav bih roditelj bio, danas sam razmišljao na tu temu jer imam mačku u kući koja ulazi u pubertet i počinje da divlja. Shvatio sam da nemam živce i da se ponašam kao histerični roditelj prema detetu: „Olivere, ostavi to! Olivere, siđi sa simsa! Olivere, izađi iz cveća!”. Pomislih - kakav bih bio prema detetu kad ovako vičem na mačku?! Verovatno dobar, srediću živce do tada. A dečak ili devojčica? Moj prijatelj kaže - neka bude muško, pa nek bude šta hoće. A u mom slučaju je - neka bude žensko, pa nek bude šta hoće.
Izvor: Blic

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP