Viktorija imala udes!

Po izlasku sa Farme, dok su se autom vozili iz Barajeva ka studiju TV Pink, ekipa u koj je bila Snežana Mišković-Viktorija - upravo elimisana iz show programa Farma - imala je saobracajni udes. Automobil koji je vozio pevačicu prevrnuo se dva puta i završio u kanalu punom vode, ali su pevačica i vozač ostali nepovređeni. Viktorija je stigla u u studio sa malim zakašnjenjem, sa nekoliko ogrebotina i pomalo ugruvana..

"Vidite da sam cela, u komadu sam. Dobro je da se na meni sve zavrsilo..." - Bile su prve reci Viktorije po dolasku u TV studio. " Krivina je bila opasna i bio je uzan put. Mislili smo da ćemo udariti u sneg, ali... sedela sam pozadi - noge u vis, ruke u vis, dva okretanja, malo sam ugruvana, ali ništa strašno, ne brinite - rekla je rok pevačica koju je dočekao brat.
"Sve vreme u ruci sam drzla ikonicu, koju mi je cerka dala. To je sveti Nikola zastitnik putnika. Krts mi je ostao u autu i on pliva negde... Od auta nema nista."

Nakon intervjua, lekari su je na Urgentni centar primili sa sumnjom da ima ozbiljnu kontuziju glave i da je polomila ramenu kost. Na sreću, snimci su pokazali da je sve u redu, pa je pevačica puštena na kućno lečenje.
Prvu pomoć pevačici nakon nesreće ukazao je direktor klinike „Anlave" doktor Slobodan Ivanović.
- Odmah nakon prvog seta snimanja u Šimanovcima otišao sam sa njom u Klinički centar, gde su joj urađeni laboratorijski nalazi i rendgenski snimak. Rezultati su bili u redu, ali su je lekari zadržali na posmatranju, jer kada je u pitanju takva saobraćajna nesreća postoji mogućnost unutrašnjeg krvarenja - kaže dr Ivanović.
Direktor Urgentnog centra dr Vladimir Đukić kaže za Press da je Viktorija pregledana u ovoj ustanovi i da joj život nije u opasnosti, pa je puštena na kućno lečenje.
- Viktorija je primljena sa sumnjom da je polomila ramenu kost. Snimci su pokazali da nema loma kostiju, pa je puštena kući - kaže Đukić.
Cakana, Viktorijina najbolja prijateljica sa „Farme", otkriva za Press da se čula sa bivšom „farmerkom" i da se nada njenom brzom ozdravljenju.
- Radi svoje sigurnosti, Viktorija je posetila nekoliko klinika posle nesreće. Desna ruka i deo grudnog koša su joj uvijeni u zavoje, ali nema jake bolove. Trenutno je kod roditelja i o njoj će brinuti majka Mileva i ćerka Tara. Ona je hrabra žena i izdržaće sve što bude morala. Mesec dana će biti fiksirana u zavojima. Nakon toga, kad se svi odmorimo, uživaćemo u zajedničkim kafama. Čula sam da je vozač auta u kome je bila Viki vozio lagano, ali da je put bio klizav - rekla je za Press Cakana i prisetila se trenutka kada je saznala za nesreću:
- Mislila sam da je to još jedna od Viktorijinih neslanih šala, kao što je na „Farmi" glumila da pada u nesvest, da ima krize i odlazi sa imanja. Međutim, kada sam shvatila da je to tačno, zaledila sam se - kaže Viktorijina prijateljica.
Podsećamo, „audi A6" kojim su u finalnoj večeri rijalitija Viktoriju vozili od „Farme" ka studiju u Šimanovcima, sleteo je sa mosta u blizini sela Lisovići, nakon čega se prevrnuo nekoliko puta. Vozač blindiranog automobila Mile M. ostao je na mestu nesreće kako bi policija obavila uviđaj, a pevačica je nastavila put ka studiju. Zanimljivo je da je Maja Nikolić posle nesreće vozača, koji ju je dovezao do studija, pohvalila za brzu vožnju.
(Press)

8 komentara:

Unknown среда, 23. децембар 2009. 22:42:00 CET  

Bog je uz tebe , i sa tobom, neka te uvek sreca prati, kao i sada sreca prati hrabre, svaka cast na svemu.

Bata четвртак, 24. децембар 2009. 00:45:00 CET  

STRAVICNA VEST. ZASTO SE DSILO ONO STO NIJE SMELO.OD LEPOG ZABAVLJANJA PRESEKLA NAS JE VEST O UDESU.SRECA ZIVI SMO. Kako Maja kaze i njen vozac je brzo vozio.Zasto nismo se zurili94 dana.Zasto smo morali sada

Анониман,  четвртак, 24. децембар 2009. 14:45:00 CET  

Ovakva bahatost nazovi vozaca mogli su zenu kostati zivota,moze komotno i treba tuziti za pokusaj ubistva ovu mafiju ocigledno ogrezlu u izobilju koji im daje siromasni i glupi narod prevaren mocnim medijem,e Tito,Tito,e,komunjare,komunjare,zalice ovaj narod za vama.

Aleksa Bozovic четвртак, 24. децембар 2009. 19:07:00 CET  

Prva je Big mama pomenula bahatu vožnju kad se vratila na Farmu. Isto je ponovio Marko kad je došao u studio. O čemu se tu radi? I posle nesreće, manijak je opet jurcao kad je vozio Maju! Kakvo izivljavanje! Treba im oduzeti vozačke dozvole!

Анониман,  четвртак, 24. децембар 2009. 20:16:00 CET  

A sta vi znate kako je doslo do nesrece. Kenjate dzabe. Mozda je klizavo, mozda mokro, mozda se auto nesto pokvario...Sto vas uopste j..e djavo da se pravite pametni? Jeste bili tamo i videli? Mnogo se nas narod pravi pametan...

Анониман,  петак, 25. децембар 2009. 00:13:00 CET  

VIKTORIJA JE HRABRA OSOBA I PO MENI SPADA MEDJU PRVIH TROJE NA FARMI, {TOPALKO,NIGOR VIKTORIJA].KAD SAM CUO ZA NESRECU FRAPIRAO SAM SE AL SE NA SRECU SVE ZAVRSILO DOBRO.
NAPRED VIKTORIJA, ZELIM TI BRZ OPORAVAK

Анониман,  петак, 25. децембар 2009. 01:59:00 CET  

Ljudi da se ne lazemo! ja sam novinar i znam vrlo dobro kakav je put do Pinkovog imanja u Barajevu. Od Barajeva do studija u Simanovcima ima nekih 76-77 km a vozaci stizu za nepunih 30 minuta sa farme do studija. Svetlana Tanasic je rekla mojoj koleginici da je nju vozac vozio 160km/h a Marka i Maju negde oko 110-120. Stopostotna krivica vozaca i treba ga Viktorija tuziti za pokusaj ubistva a nadlezni bi trebali podneti prijavu za nasilnicku voznju.

Анониман,  петак, 25. децембар 2009. 20:18:00 CET  

NAS OBICNE SMRTNIKE KAZNJAVAJU KADA PREKORACIMO 10 ILI 20 KM OD DOZVOLJENE BRZINE BROJE NAM ZIHENADLE U PRVOJ POMOCI A STA JE OVO ZAR OVO NIJE NASILNICKA VOZNJA SA POSLEDICAMA KOJ ESU SAMO BOGU ZAHVALJUJUCI MALE A STA DA JE NEKO POGINUO,ZASTO NIJE IZDATO ZVANICNO SAOPSTENJE MUPA POVODOM UDESA JER JE TO JAVNI DOGADJAJ ILI JE TIME POSLATA PORUKA DA SU PINK I ORGANIZATORI REALITI PROGRAMA NEDODIRLJIVI.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP