Ekrem Jevrić: Zvali me na Farmu

- Obećali su mi da idem na „Farmu"! Ja sam rek'o nema problema, ali moramo da napravimo jedan kontrakt. To počinje u septembru. Ako mi napravimo taj dogovor, ja ću da se vratim iz Njujorka opet i da odradim taj pos'o u „Farmi" tri meseca - kaze internet zvezda Ekrem Jevrić koji je osvojio je Balkan pesmom „Kuća, pos'o - pos'o, kuća

Ima da se potrudim. Pevaćemo i ja ću da ih zabavljam kroz pesmu, to društvo, sve što bude tu sa nama i oni će da nas snimaju i da gledaju. Od tog snimka oni treba isto dosta para da zarade, a ja ću da reklamiram njima sve to što mogu da uradim. Oni i mene isto treba da plate.

Na pitanje ko ce biti sa njim na Farmi, Ekrem je odgovorio:
- Tu će biti kao raznih pevača, onih poznatih i onih novih. Biće dosta toga naroda i zabavljaćemo se i gubićemo vreme i tako. Mene bi milo bilo da se sa Sašom Popovićem nađem. Ja bih sa njim voleo da razgovaram o svemu, od „Farmi" do koncerti, i voleo bi' da me stavi na „Grand" da otpevam par pesama da me gleda ceo svet. Ja ću to da otpevam stvarno pravilno. Vidim da u „Grand" peva dosta pevača, onih mladih amitera, kojima viču dobro, nedobro i odlučuju pevaju li dobro ili ne. Ima dosta lepih, zgodnih ženski.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP