Mina Kostić - seksi mlada

Mina Kostić obukla je seksi venčanicu za potrebe snimanja tromesečnika „Venčanje“...

- Mnogo mi se dopala, jer ima korset koji ističe moj dekolte koji je i najlepši, mada sam zadovoljna i ostatkom tela. Mnogi me pitaju kako uspevam da i dalje ostanem tako zategnuta i čvrsta, geni su to, vežbanje, metabolizam - priča Kostićeva.

- Svi me stalno pitaju o braku, a ja kažem, ljudi, pa to je samo parče papira! Prvo moramo da napravimo krov nad glavom, pa onda tek svadba, pa dete... I eto velike srećne porodice. Šalu na stranu, Igor i ja se volimo i svađamo i volimo, a to je valjda normalno u jednoj vezi. Pre nego što sam postala majka, mislila sam da neću biti u stanju, videvši njega kako je dobar otac svojoj ćerkici iz prvog braka, pitala sam ga da usvojimo dete i on je pristao. Iako sam posle toga rodila našu ćerku, i dalje ne odustajemo od toga da usvojimo nekog mališana, jer mislim da je to najplemenitije što možete da uradite u svom životu. Ali, pre toga moramo da obezbedimo sve uslove koji su potrebni da bi deca rasla u izobilju i da im ništa ne nedostaje - rekla je Mina Kostić za „Alo!“.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP