Sanja Radinović prva napustila Farmu

Prvi duelisti nove sezone Farme bili su, ove nedelje, Andrija Baki Đogani i Sanja Radinović.

S obzirom da je dobila svega 17,3 odsto glasova (Baki je imao 82.7% glasova), Lepa misica Vojvodine Sanja je prva koja je napustila ovu Farmu.

Do sada smo dueliste gledali u kvizu znanja, a od ove sezone Farme takmičenje je nešto drugačije.

Baki i Sanja morali su da se oprobaju u igri veštine – da sprovedu tri loptice kroz drveni "lavirint". Ubedljivo i brzo pobedio je denser, a njegovi SMS glasovi su duplirani.

Kao i u slučaju nominacija, Baki je imao ubedljivu podršku publike, pa je dobio čak 82,70 odsto SMS glasova, dok je bivša Mis Vojvodine dobila samo 17,3 odsto. Sa dupliranim glasovima zbog pobede u igri veštine, sumnje nije bilo – Sanja Radinović je prva koja napušta Farmu.

Oboje nominovanih rekli su da su im svi simpatični, jer još uvek nije prošlo dovoljno vremena da bi došlo do otvorenih konflikata kao u prethodnim serijalima.

"Žao mi je što sam prva ispala, ali mi je drago što sam bila vredna i predstavila sam se u pravom svetlu", rekla je bivša Mis Vojvodine.

"Iako i dalje vlada pozitivna atmosfera, jer smo tek na početku, već se vidi da su neki od nas malo impulsivniji. Baki je jedan od tih koji prebrzo reaguju, ali i Milan Paroški, čije ponašanje često nismo mogli da opravdamo".

"Jelena je devojka sa kojom sam se najviše družila, volela bih da nastavimo da budemo prijateljice, i ona je moj favorit za pobedu. Peja je jako duhovit i pozitivan, i ostavio je divan utisak na mene".

Kao interesantnu, izdvojila je i Evu Ras, najstariju farmerku.

"Ona jeste starija, ali se vidi da je obrazovana i zanimljiva. Njena svađa sa Tinom je običan nesporazum".

Sanja će u ponedeljak odabrati novog gazdu, a na Farmi je ostalo još 23 poznate ličnosti.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP