Ana Sakić operisana

Glumica Ana Sakić prošla je kroz pravi pakao protekle sedmice, kada je zbog zadravstvenih problema sa jajnicima morala hitno da se podvrgne operaciji, objavile su "Novosti"

Junakinja popularne domaće serije “Selo gori, a baba se češlja”, u kojoj već pet sezona tumači lik Šveđanke Ingrid, a čije će se nove epizode emitovati od 6. novembra, otišla je u Klinički centar zbog nesnosnih bolova u želucu, misleći da se otrovala hranom, ali su joj lekari dijagnostikovali problem druge vrste.

- Veoma sam se uplašila, jer nisam ni slutila da je stvar toliko ozbiljna i da će me odmah poslati na hirurški sto - kaže za naš list Ana Sakić. - Hvala bogu, operacija je protekla u najboljem redu. U subotu sam izašla iz bolnice i osećam se dovoljno dobro da se vratim na “daske koje život znače”. To mi je izuzetno važno, jer me u pozorištu očekuje predstava “Ko se boji Virdžinije Vulf”, kao i gostovanja sa predstavom “Cimeri”.
Izvor: Novosti

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP