Soraja Vučelić gola u Plejboju

Nekoliko nedelja nakon što je objavljeno da se Soraja Vučelić skinula za srpsko izdanje Playboya, procurile su i prve fotografije na kojima bivša stanarka BB kuće izgleda i više nego odlično.

'Oduševljena sam fotografijama, a ova s pištoljem mi je najdraža. Lepo izgledam, a opet ne vulgarno. Nadam se da će se javnosti svideti moje golišave fotografije', rekla je za 24sata bivša stanarka regionalnog Big Brothera.

Na fotografijama Soraja pozira samo u hokejaškim štitnicima i sa štapom, u halterima i s pištoljem u rukama, dok su joj grudi pokrivene kosom. U takvom izdanju izgleda vrlo opasno i zanosno.



'Nisam se samo izležavala gola na fotelji. Glumila sam junakinju iz kompjutorske igre pa snimanje nije bilo lako. No, uživala sam držeći pušku i pištolj u ruci jer sam tada bila opasna', rekla je Soraja.
(Net.hr)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP