Dejvid Džejson: Delboj zauvek!

Ser Dejvid Džejson, Delboj iz kultnih "Mućki", u intervjuu "Dejli Mejlu" otkriva zašto ne gleda "X-Faktor" i da li je Nikolas Lindhurst uspeo da se "otrese" nadimaka.



Dejvid Džejson se uskoro vraća na male ekrane u novoj seriji "Kraljevski telohranitelj". Britanski "Dejli Mejl" je njegov povratak iskoristio da popriča i o "starim danima", vremenu kada je odlučio da postane glumac, pa sve do trenutka kada su ljudi počeli da mu dobacuju replike iz "Mućki" na ulici.

"Ljudi se i danas iznenade kada me vide u supermarketu", priča "Delboj". "Ako odem u restoran, čujem komešanje. Ljudi ne veruju da i ja idem u prodavnicu ili šetam ulicom. Ne veruju da sam to ja, što je fino".

Džejson priča da nije lepo samo to što ga ljudi prepoznaju i vole, nego i što su prestali da mu dobacuju na ulici. "Na svu sreću, snimao sam i druge serije, pa me prepoznaju i po tome, a ne samo po liku Delboja. Niku (Nikolasu Lindhurstu, odnosno Rodniju) je mnogo teže", kaže Dejvid Džejson, a onda objašnjava i što.

" Ja sam bio taj koji ga je nazivao najneverovatnijim imenima. Bio je 'tupadžija', čak '24-karatni tupadžija...i ljudi mu to i danas viču na ulici. Na mene gledaju blagonaklono, ali je zato Nik dobio onaj go*njivi deo štapa".

Džejson otkriva da je komedijom počeo da se "bavi" u školi, kada je kao najniži klinac u razredu trebalo da se odbrani od jačih dečaka. Šalom je dospeo i na pozornicu školske predstave, pa je nakon prvog aplauza otkrio da je to njegova buduća profestija. Ipak, kao mladić se na kratko oprostio od karijere, i to zbog jedne devojke.

"Rekla mi je da to nije profesija, da tu nema para, a da ona hoće kuću za decu i kola. Prestao sam da glumim, ali je umetnički poziv nakon šest ili osam meseci veze postao jači od njenog 'poziva'", priča "Del".

"Oduvek sam hteo da budem glumac, a ne javna ličnost, odnosno 'selebriti'. Gledam klince u 'Britanija ima talenat' ili 'X-faktoru' koji žele da budu poznati po bilo koju cenu i pomislim 'oh, bože, oni nemaju pojma šta žele'. Uvek kažem ženi 'što gledaš jedno te isto? Svi kažu istu stvar, da im je to najvažnija stvar u životu, da je to sve o čemu su sanjali, a onda počnu da plaču na bini kad ih izbace i 'upadnu u neurozu''?".
Džejson kaže da je sve to i sam doživeo i da je sve to deo biznisa, ali da današnji klinci to ne rade iz ljubavi "kao što se radilo u njegovo vreme". "Njima su bitni samo glamur, bogatstvo i automobili. Slava. Ništa više".
(MONDO)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP