Žena od 115 kg pleše oko šipke (VIDEO)

Nakon što je podarila život svom petom detetu, Lulu je shvatila da mora da počne da vežba kako bi smršavila. Tada se upoznala s plesom oko šipke i zaljubila u svoj novi hobi preko ušiju.



"Ovo je prvi put da se osećam seksi nakon toliko godina. Ništa me neće sprečiti da se bavim plesom oko šipke", rekla je LuEjn, koja već godinama učestvuje na različitim takmičenjima i osvaja nagrade.

Iako je isprva mislila kako će je ljudi ismevati zbog svog izgleda, sada ističe kako je mnogi podržavaju.

Uprkos fanovima i nagradama, njen najveći obožavalac je njen suprug, koji je instalirao šipke po kući da njegova bolja polovina može da vežba kad god poželi.

"Moj muž obožava kako plešem. Oduvek je voleo moje zaobljeno telo. Neću dozvoliti da me moja težina spreči da uživam u nečemu što radim. Mnoge plesačice su pokušale da me obeshrabre, ali im neću to dozvoliti", poverila je medijima samouverena plesačica.

Odvažna majka petoro dece takođe se bavi pisanjem i humanitarnim radom.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP