Facebook kriv za trećinu razvoda

"Fejsbuk" spaja ljude, ali je istraživanje pokazalo da, takođe, dovodi i do velikog broja razvoda.

Anketa koju je sproveo Internet portal Divorce-Online otkrila je da sve veći broj parova krivi Fejsbuk za razvod. Naime, u trećini zahteva za razvod koji su podneti u Velikoj Britaniji "Fejsbuk" se navodi kao jedan od glavnih razloga bračnog brodoloma.

"Ljudi kontaktiraju bivše partnere što ponekad dovodi do problema. Uz to, ako neko želi aferu, 'Fejsbuk' je idealno mesto za to", kažu u Divorce-Online.

Prva tri razloga zbog kojih se "Fejsbuka" navodi kao dokaz za razvod su neprikladne poruke upućene pripadnicima suprotnog pola, neugodni komentari koje supružnici ostavljaju jedni o drugima i to što Fejsbuk prijatelji mogu da informišu jednog od supružnika o ponašanju onog drugog.

Slično istraživanje sprovedeno je i 2009. godine, ali je tada Fejsbuk bio kriv za 20 odsto razvoda.

1 komentara:

Анониман,  уторак, 16. јануар 2018. 12:07:00 CET  

Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imao problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujući Dr. Agbarazari Agbazara hrama, jer sam pomogao da bacim čaroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti čaroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Neću vam više govoriti o meni, nego ću samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. AGBAZARA TEMPLE kroz ove detalje; ( agbazara@gmail.com )

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP