Kad Seka Aleksić muti jaja...

Seka Aleksić ne propušta priliku da sa svojim fanovima podeli čestitke, komentare, ali i recepte. Uz kulinarske savete, Seka ima i poruku za sve verne obožavaoce.

'Obožavam vas! Hvala što ste uvek tu za mene, što ne date nikome da kaže bilo što negativno o meni. Vi ste pravi fanovi i ja se ponosim vama! Uskoro ćete biti više nego zadovoljni novim albumom, stylingom, spotovima i konačno, našim druženjem', napisala je pevačica.

Uz objavljeni recept 'posebnog' Sekinog tiramisua obratila se i pripadnicama nežnijeg pola.

'Drage moje devojke, ponos je biti uspešna žena i domaćica. Iako se mnoge žene hvale time da ne znaju ništa po kući, osim naručiti hranu, ja sam s ponosom predstavljam kolač koji sam upravo napravila za svoje goste. Malo sam izmenila sastojke, ali uživajte', poručila je pevačica.

Kako Seka priprema kolač?

'Sastojci su slatko vrhnje, mascarpone, žumanjak, šećer u prahu, potom dodati pola sitno narezane banane. Izmutiti, u kalup složiti natopljene piškote, zatim preliti otpoljenu čokoladu. Postepeno slagati tiramisu, red piškota, čokolade, kremaste smese' uz želje za dobar apetit popularna pevačica sve je pozdravila.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP