Mlada pevačica peva o polnom organu!

Marina Tucaković svojoj snaji Teodori Baković napisala veoma provokativne pesme u kojima mlada pevačica peva o polnom organu i ekstaziju.

Kampanja albuma "Srećno" mlade pevačice Teodore Baković startovala je sa istoimenom baladom za koju je snimljen spot na Malti, a kompletan album našao se u prodaji širom zemlje pre nekoliko dana.

Iako je reč o njenoj snaji Marina Tucaković ipak nije želela da odstupi od vizije pesama kakve je mislila da priliče plavokosoj devetnaestogodišnjoj pevačici, te joj je tako napisala i dve izuzetno provokativne i škakljive pesme.

"Anemija", "Hollywood", "Ko velika", "Talenat" neki su od naziva pesama, a u numeri koja se zove "Razuzdana" Teodora peva deo teksta koji vrlo lako može da vas navede da se radi o polnom organu:

- Nije važno "extra", "large" ili "small", važno je samo da si suprotan pol - poručuje Bakovićeva na početku pesme, a zatim nastavlja: - Mala do grla strogo zakopčana, do jutra biće divlja, otkopčana. Svuda po licu, telu razmazana, jer ja sam noćas tako razuzdana.

Jedna od numera ponela je naslov "Ekstazi", a Marina je napisala sledeće stihove: - Kad nebo padne zemlja me pregazi, ne živi mi se ti si moj ekstazi. Doza ljubavi iz mraka zmaj, i super je sve jer ja sam haj.

Na Teodorinom albumu uz Marinu, koja je napisala tekstove za sve pesme, radili su i Danijel Pavlović, Bojan Vasić, Strahinja Flojd, Zoran Kostić, Andrea Perrugini, Milan Radulović, Miloš Mihajlović.

- Ekipa koja mi je radila pesme za album se zaista potrudila da one budu na neki način drugačije, i ja verujem da su uspeli u tome. Album je u prodaji i ovih dana uživam u reakcijama publike - kaže Teodora.
(Izvor: Pulsonline)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP