Majka saznala na Fejsbuku da joj je ćerka umrla

Noćna mora svake majke je smrt deteta, a Britanki Šeril Džons (49) ostvarile su se najgore slutnje. Za smrt svoje jedine kćeri Karle (30) saznala je na Fejsbuku!

Kada je videla kako prijatelji na zidu njene ćerke pišu "Počivaj u miru", bila je potpuno van sebe, a onda je uzela mobilni telefon i nazvala ćerku.

Međutim, umesto Karle javio se policajac, a Šeril i dalje nije verovala šta joj se dešava.

- Žao mi je zbog svega, kolega će uskoro doći do vas - rekao je kratko policajac, a očajna majka umalo se nije onesvestila.

Sat vremena kasnije Šeril je dobila poziv od policajca koji joj je potvrdio da je Karla preminula pre tri sata. Majka ih je slušala u neverici jer joj nije bilo jasno kako je saznala toliko sati posle, kao ni to što je nitko od policajaca nije lično obavestio o smrti ćerke koja je živela samo nekoliko kuća dalje. Zbog takvog ponašanja policije Šelil je podnela prijavu.

Rezultati obdukcije još nisu gotovi, a nakon njih će se znati tačno od čega je bivša manekenka umrla. Karla je u detinjstvu imala problema sa srcem. Međutim, niko ne želi ništa da spekuliše dok ne stignu rezultati.

- Ne mogu da izbrišem iz glave tu strašnu noć. Tog 23. juna nazvao me nećak i rekao da je na Fejsbuku video da je Karla mrtva, ali da ne zna tačno o čemu se radi. Živela sam par kuća od Karle, a nisam znala da mi je ćerka mrtva. Karlu su proglasili mrtvom u 20.17 sati, a policija je kod mene došla nešto pre ponoći. Bila sam histerična. Još uvek ne verujem da Karle nema. Moja unučica se još ne može pomiriti sa tim da više nikada neće videti svoju majku - ispričala je za Daily mail Šeril.
(24sata.hr)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP