Novo nevreme, oluje i grad i naredne nedelje

Narednih dana, prema prognozi Republičkog hidrometeorološkog zavoda, možemo očekivati novo nevreme sa gradom, a pritom je krajnje nepovoljna okolnost da je 80 protivgradnih stanica, od ukupno 194, ostalo bez protivgradnih raketa u toku nevremena koje je u četvrtak bilo zahvatilo Srbiju.

Kako kaže Nedeljko Todorović, meteorolog RHMZ, moguće je da u sledećih sedam dana bude ponovo nevreme sa gradom, a temperature će biti ispod proseka.

- Nemoguće je precizno odrediti lokaciju gde će se odvijati nevreme, ali statistički gledano, nevreme sa gradom retko kada dva puta pogodi isto mesto u toku godine - navodi Todorović.

On takođe dodaje i da je vreme “nemoguće prognozirati” do kraja, da mogu da se sagledaju parametri, ali da svakoga dana postoje nove polazne informacije, tako da su prognoze na duži period manje pouzdane.

Đorđe Kardum, pomoćnik načelnika Uprave za rizike u Sektoru za vanredne situacije MUP-a, kaže da su radarski centri i juče pre podne dejstvovali sa više od 100 raketa sa sedam stanica u Srbiji.

- Za sada imamo rakete kojima ćemo popuniti stanice koje su ostale bez njih. Ali ako nevreme naiđe istom trasom, nećemo imati dovoljno raketa - kaže Kardum.
(Blic)

1 komentara:

Анониман,  петак, 11. октобар 2013. 09:22:00 CEST  

~ Jezero ispunjeno ognjem i ključalim sumporom ~
----------------------------------------------------------------------
~ Svi su neprijatelji ~
-----------------------------
~ Svom neprijatelju upućujem poruku nadajući se da će se moj neprijatelj dovoljno najesti,napojiti i da će mi se moj neprijatelj mnogo izrugati i ismejati ~ U mojoj glavi jeste guba i velika zatupljenost ~ Oduvek sam želeo i voleo da imam mnogo žena,da spavam sa mnogo žena,kad ono sve mi se dešava kontra,samo sa jednom ženom predivnom sam bio koja ni onda nije mogla da me voli,a danas još manje,a posle nje ni sa jednom nisam bio ~ Bez obzira na sve,za mene ona jeste i dan danas jedna predivna dama ~ Mnogo me jeste sramota,a još veća sramota pada na mene,jer već dvanaest godina postim što se tiče žena,ne svojom voljom,a tako bih voleo da više ne postim što se tiče žena,iako znam da više neću biti ni sa jednom ženom do kraja svog života,a tek mi je 37 godina ~ Ja vas volim takve kakvi ste,meni ste predivni ~ Malo sam se zasitio da imam sex sa ženama na duhovan način ~ Možda kad više ne bi bio u telesnim delima razapet sa Hristom,ako hoće neka se malo pozabavi sa ovim mojim teškim stanjem Bog,koji jeste blag i milostiv prema mojem neprijatelju,a prema meni potpuno ravnodušan i nemilosrdan ~ Možda onda bi bio slobodan da imam sa ženama i na telesan način sex,iako pisajući sve ovo to isto i ne želim,tako da ostajem telesno osakaćen do kraja života,samo da proverim koliko me voli Bog koji jeste okrutan prema meni čitavih 37 godina,a verujem da će tako biti do kraja života,a onda polako ulazim u jezero ispunjeno ognjem i ključalim sumporom,a jednim delom već jesam tamo ~ U ime Hristovo voleo bi da J.M i nas ostale više ne lažu da je J.M bolestan kad verujem i znam da je J.M spasao i iscelio Hristos koji je u sred J.M kao što Hristos jeste u sred svakog deteta Božijeg ~ Svima želim puno blagoslova Božijih,a ovaj put ljubim,volim i pozdravljam samo svog neprijatelja ~ U potpisu : bez ljubavi,nevoljan i uništen ~

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP