Gde piške Lejdi Gaga i Keti Peri

Pevačice Lejdi Gaga i Keti Peri otkrile su svoje prljave tajne i fanove zaprepastile činjenicom da za nuždu ne biraju mesto, pa piške gde god stignu! Megan Foks rekla je da ne čisti za sobom, a glumica Zoe Kazan nikada ne nosi gaćice, te se olakšava na livadi.

- Veoma često piškim u sobi za presvlačenje u kantu za otpatke. Danas sam napravila jednu zanimljivu fotografiju: bila sam potpuno gola, samo sa velikom roze mašnom na sebi i stajala iznad kante za otpatke. Toalet je daleko, a ja sam bila gola. Moja kanta i ja smo u veoma ozbiljnoj vezi – rekla je Lejdi Gaga u jednoj emisiji smejući se.

Pevačica Keti Peri takođe ne brine o tome gde će piškiti.

- Izađem na scenu osećajući se kao Meri Popins, a zapravo sam se neposredno pre toga olakašala u kanti za otpatke – kaže Perijeva.

Tu je i glumica Zoi Kazan koja je otkrila tajnu da retko nosi donji veš, jer joj je najlakše da izvrši nuždu na livadi. Megan Foks nikad ne čisti za sobom, već baca garderobu gde stigne.
(A. Č./ Blic žena, Foto: AP/Tanjug )

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP