Kebina ćerka snimila "Granu 2", nastavak urnebesnog "horora"

Foto: blic.rs
Nataša Kojić Taša ćerka folkera Dragana Kojića Kebe neumorna je kada je u pitanju pokušaj da se domogne karijere u Holivudu.







Nakon urnebesnog spota u kojem je pokazala svoje glumačko umeće i tako najavila pohod na Holivud Taša je snimila još jedan promotivni video koji će, kao i prethodni, sigurno izazvati lavinu komentara.

Nataša je objavila  tizer za misteriozni film “Grana 2″ u kojem  treba da prođe kroz niz dramatičnih situacija. Ovoga puta Nataša Kej, kako Taša sebe predstavlja u Americi, preskače stene, trči po pesku..
 

U medjuvremenu, ćerka Dragana Kojića Kebe za Telegraf je otkrila šta se krije iza misterioznog projekta “Grana” i dodala da joj je drago što su njeni snimci nasmejali Srbe.

Taša, tvrdi da se da ove spotove nije snimila kako bi se predstavila holivudskim producentima, već da se radi o čistoj zabavi.

- Pojedini novinari su od ovoga napravili neku moju prezentaciju, navode se neke stvari koje nikada nisam izjavila… Da vam kažem, to je moj Jutjub kanal na kojem kreiram komedije pokrivene mojom muzikom. Nemam nikakav ozbiljan plan, samo se zabavljam i srećna sam ako se i drugi zabavljaju sa mnom! To je moj ventil za razonodu i drago mi je što sam nasmejala naš narod – kaže Nataša i objašnjava da je multimedijalni projekat “Grana” nastao kao plod njene mašte.

- To su spotovi koje pravim u slobodno vreme i smejem se zajedno sa svima i ne vidim šta ima loše u humoru. Zadovoljna sam svojim početkom u Americi, trenutno glumim u seriji “Zločinački umovi” (“Criminal Minds”), komponujem muziku za “Warner group”… ali, ne moram ja tu mnogo da objašnjavam, ionako ćete sve uskoro videti na TV-u! Ko zna, možda ovde snimim i svoj rijaliti šou. Glumu cenim, ali ja sam ipak muzičar – zaključila je Kojićeva.

(Izvor: Blic / Telegraf)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP