Prvi zvanični razvod preko Fejsbuka!

I to je moguće: prvi zvaničan razvod preko društvene mreže obavljen u Njujorku. Sud u Njujorku odobrio je Elenori Baidu, dvadesetišestogodišnjoj bolničarki da pošalje, sada već bivšem suprugu, dokumenta o razvodu preko Fejsbuka.

Na tu ideju je došla jer njen partner nema stalnog poslodavca, nema stalnu adresu stanovanja, a sa njom je komunicirao samo telefonom ili Fejsom.

Kada je dobio dokumenta za razvod, suprug je potvrdio da ih je primio, a potom je i procedura za razvdo potvrđena.

1 komentara:

blogger понедељак, 16. јануар 2023. 05:32:00 CET  

Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP