Loto izveštaj na Vašem mobilnom telefonu

* Pošaljite SMS sa tekstom: FO LOTO na broj: 1310 i dobicete LOTO SMS izvestaj * Cena: 30 dinara + PDV

Kako sagovornika navedsti da uradi ono što želite

Pixabay
Akademska studija, koju su sproveli u malom gradu na jugu Francuske naučnici koji izučavaju psihologiju i ponašanje, Nikolada Goguna, pokazuje najbolji način ubeđivanja ljudi.

U studiji je učestvovalo 600 ljudi koji su zamoljeni da doniraju novac za bolesnu decu. Svaka polovina grupe je zamoljena na različiti način i, naravno, rezultati su drugačiji.

Naime, prvoj grupi ispitanika je postavljen zahtev: "Verovatno ste zainteresovani za organizacije za decu sa srčanim problemima. Pitam se da li biste mogli da nam pomognete tako što ćete donirati novac."

A drugoj polovini je postavljen ovakav zahtev: "Verovatno ste zainteresovani za organizacije za decu sa srčanim problemima. Verovatno ćete odbiti, ali me zanima, da li biste mogli da nam pomognete tako što ćete donirati novac."

"Verovatno ćete odbiti" je bilo ključno.

Čak 39,1 odsto ljudi iz druge grupe je doniralo novac, za razliku od prve, u kojoj je novac doniralo skoro 25 odsto.

Ljudi će se uglavnom pokoriti ovakvoj vrsti zahteva, jer to uklanja njihov osećaj slobode i kako bi ga ponovo vratili, uradiće ono što se od njih traži.

Autor: B92

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP